Aquariaforum.be • Toon onderwerp - intratuin zoetermeer

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

intratuin zoetermeer

Winkels in Nederland
Bookmark and Share

intratuin zoetermeer

Berichtdoor Aquaminimarco » di apr 26, 2005 11:36 am

Wow ik ben onder de indruk, gewoon nog meer soorten en dingen dan bij de Maanvis in Nijmegen. Elke week verse planten en wat kwam ik tegen: 15 cm lange zoetwaterkreeftjes. WOW
Zowel de oude als nieuwe manier van Aquarium houden is daar ook in het personeel vertegenwoordigd. Een goede zaak om een mooi begin te maken voor een goed draaiend aquarium. Er loopt daar ook een wandelende encyclopedie rond omtrent visziekten, ideaal.
als een mini op de weg, is als een vis in het water
Aquaminimarco
Newbie

Berichtdoor marlène » di apr 26, 2005 9:24 pm

Ze hebben daar inderdaad veel, ook qua planten. Maar er is niet altijd iemand die verstand van zaken heeft. Ik ben daar een aantal keer vergeefs om advies geweest.
Vanuit Den Haag is een keer Aqua Compleet in Rotterdam Hillegersberg ook te doen. Daar zul je zeker onder de indruk zijn en veel soorten vissen en planten en spullen en eigenlijk van alles, want het is een speciaalzaak.
marlène
Hardened Pro

Berichtdoor Aquaminimarco » wo apr 27, 2005 11:57 am

Wat zijn de adresgegevens dan van die gasten? Dan kan ik daar ook eens gaan kijken. En misschien haal ik daar dan ook mijn vissen. Wat eventueel ook nog een tip is is Waterweelde in Den Haag. Ook erg mooi en erg veel. Maar soms niet al te netjes.
ok mensen mijn eerste vis is hier gekocht en ik ben uitermate tevreden. Ik heb de volgende gekocht: http://www.planetcatfish.com/images/full/loricariidae/hypancistrus/sp(l066)/15.jpg
Hij is aangeschaft met een lengte van ongeveer 10cm en ik ben uitermate tevreden. Het dier vertoont meteen een goed natuurlijk gedrag.
als een mini op de weg, is als een vis in het water
Aquaminimarco
Newbie

Keer terug naar Nederland