Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Aqua compleet

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Aqua compleet

Winkels in Nederland
Bookmark and Share

Re: Aqua compleet

Berichtdoor kipoewee » wo maart 03, 2010 12:09 pm

In België zijn er idd vrij veel aquariumzaken, of ze ook goed zijn weet ik niet :lol:
Ik las ergens dat er in Nederland een andere btw is...(of iets anders waardoor de prijs daalt)
Dus waarschijnlijk is dit de reden?

Met die zaak heb ik trouwens geen ervaring
Gezelschapsaquarium 130l (2x)
Gezelschapsaquarium 50l
Garnalenbakje 45l
Garnalenbakje 10l
Garnalenbakje 7l
kipoewee
Regular

Berichtdoor eltwee » wo maart 03, 2010 12:58 pm

Ik denk dat dat BTW verschil de moeite niet is (2%). Er is meer te verdienen met een beetje geduld en uitkijken naar acties bij je lokale handelaars/internet of vereniging, zo leer je ze ook eens kennen.
Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik mijn filters ook gekocht heb in Duitsland via internet. Het zal misschien wel problemen geven als ik een garantie geval heb maar de 2 eheims koste samen maar 40€ meer dan 1 bij mijn lokale handelaar. Het toebehoren daarentegen koop ik bij mijn lokale handelaar, hij is hierin tot 50% goedkoper dan Duitsland. Het aquarium laat ik zeer scherp maar beperk je dan ook tot de artikelen in de actie want de rest van de artikelen doen de winst teniet.
eltwee
Hardened

Aquarium type: ik hou niet van verplicht

Berichtdoor Molly » wo maart 03, 2010 2:05 pm

Bedankt voor jullie reacties!
200km is inderdaad ver maar het prijsverschil gaat om bijna 300 euro dus het lijkt me wel de moeite.. mits ik het combineer met een dagje shoppen en Rotterdam bezichtigen :D
Nuja de garantie is uiteraard wel een probleem, als er iets mis is met mij aqua, moet ik weer 200km terug rijden.. ga er nog even over nadenken en nog wat aquawinkel in belgië bekijken
Molly
Newbie

Berichtdoor stijn1547 » wo maart 03, 2010 4:23 pm

Molly schreef:Bedankt voor jullie reacties!
200km is inderdaad ver maar het prijsverschil gaat om bijna 300 euro dus het lijkt me wel de moeite.. mits ik het combineer met een dagje shoppen en Rotterdam bezichtigen :D
Nuja de garantie is uiteraard wel een probleem, als er iets mis is met mij aqua, moet ik weer 200km terug rijden.. ga er nog even over nadenken en nog wat aquawinkel in belgië bekijken

moest er een probleem zijn met de garantie stuur je het gewoon weer terug, dat bespaart 200km rijden en tijd.

Persoonlijk heb ik mijn filter over het internet gekocht, was toch een pak goedkoper (100€) en moest niet eens mijn luie stoel uit, werd voor niets aan huis geleverd... ik denk dat het soms toch de moeite loont om even ergens anders te kijken.
stijn1547
Newbie

Berichtdoor dirk66 » do maart 04, 2010 9:25 pm

Wanneer we in april naar R'dam gaan, gaan we ook langs bij Gebr. Wesdijk te Barendrecht. Het ligt een 15km boven Rotterdam.
Ik wil er buiten de vijverafdeling daar ook eens de 'namaak-Juweel-bakken' Trofis gaan bekijken. :shock:
http://www.wesdijk.nl/aquariumspeciaalzaak.html

Misschien is A.C.C. A'pen/Merksem, vlakbij het sportpalies, ook een mogelijkheid. Daar kun je ook koopjes doen.. :wink:
Zeker als je er een bak met de T8-verlichting koopt. Het hangt dus af welke 'biotoop' je wilt houden. Enfin, surf er maar eens naar toe.
http://www.antwerpscichlidencenter.be
dirk66
Regular

Aquarium type: akvaStabil MarkII 100x55x50 (275L)

Vorige

Keer terug naar Nederland