Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Aqua Service te Courcelles

Winkels in Wallonië
Bookmark and Share

Aqua Service te Courcelles

Berichtdoor DavidThijs » zo jan 15, 2017 2:31 pm

Na lang zoeken vond ik een heel nette aquariumwinkel op een half uurtje rijden van thuis.
De eigenaar is vriendelijk en heeft kennis van zaken. Het aanbod van techniek is erg uitgebreid (JBL/Eheim/Juwel/Hydor/Jebao) maar ook wat minder gekende producten zoals de led cluster verlichting van daytime.

Uitgebreide keuze in hout (grote bakken vol met twee a 3 types hout, uit te kiezen), stenen voor chiclide aquaria, bodemmateriaal (+- 30 soorten grind/zand in verschillende korrel en tinten). Alles per gewicht. Er staat zelfs een zandbak met een graduatie zodat je je inrichting droog kan uitleggen.

Er is een meer als behoorlijke keuze van planten (nat en steriele bakjes van tropic). De keuze in vissen is eerder vrij beperkt, maar meer als voldoende voor een normale inrichting. Zeewater vissen heb ik niet direct gezien.

De zaak is spik & span en dan bedoel ik ook echt proper. Bakken zijn glashelder en de vissen zien er gezond uit.

Aangenaam kader en meer als correcte prijzen. Er is ook webshop waarbij je kan laten leveren of afhalen in de winkel. Link: http://www.aquas.be
Enkele parkeerplaatsen voor de zaak, maar daar is het vaak druk. Er is een erg grote parkeerplaats (honderden autos) rechtover de zaak.
DavidThijs
Newbie

Aquarium type: Trofis Colisa 1200 (300 liter)

Keer terug naar Wallonië