Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Le Recif heeft een nieuwe website

Winkels in het Brussels gewest
Bookmark and Share

Re: Le Recif heeft een nieuwe website

Berichtdoor gijsje » vr jan 08, 2010 8:26 pm

Weet iemand of deze winkel nog open is? Al 2x voor de deur gestaan, tis te zeggen waar normaal de deur zou moeten staan. Ik kan nergens geen ingang meer vinden aan deze winkel en blijkbaar zijn zij de enigen die de plantenvoeding hebben die ik zoek.
gijsje
Regular

Berichtdoor stijn1547 » vr jan 08, 2010 9:42 pm

Deze is verhuisd het is gewoon verder rijden en ergens op de linkerkant is het te vinden.

of hier het adres van op de site (waar zelfs het adres fout is het moet Beersel zijn :p ):

Bergensesteenweg N.26
1651 LOT / BERSEEL

Vind de nieuwe zaak een beetje tegenvallen, aqua's zijn wel mooi gedaan maar komen me erg klein over, mss dat het enkel met het nieuwe jaar er ook niet echt veel vissen en planten waren.
Wel redelijk wat materiaal en veel producten van Sera, als je iets zoekt zullen ze het hier wel hebben

Terra afdeling ziet er wel netjes uit, al ken ik daar niet zo heel veel van
stijn1547
Newbie

Berichtdoor Original_13 » zo jun 24, 2012 2:12 pm

Terra afdeling is veel kleiner dan het aqua gedeelte, maar toch nog leuk.

Materiaal is echt super. Aquaria zijn niet per sé duurder als ergens anders, je kan het ook op maat laten maken.
Verder ben ik vandaag gaan kijken kwestie om mezelf een beeld te vormen en wat mee te nemen indien ik het vond.

Heb er degelijke uitleg gekregen, kon ook vissen bestellen en laten reserveren wat zeer gewaardeerd kan worden.
Het advies was oké, de bakken ook, geen enkele dode vis gespot. Hierbij moet je rekening houden dat ze heel veel aquaria hebben (zowel zoet- als zeewater).

Heb er tubifex gehaald, wat stenen, profito, exit, esha 200 en mestbolletjes.
De prijzen zijn ook zeer aanvaardbaar! De visjes zijn ook niet persé duur.
Original_13
Newbie

Aquarium type: Fishhome 50l/ Juwel rio 180

Berichtdoor dreirio » ma jan 13, 2014 9:55 pm

Vandaag voor 1e keer langsgeweest.
Had via telefoon aan de verkoper gevraagd wat hij allemaal had.
Eenmaal daar was er niets van de vissen dat ze aan de telefoon zeiden.
Wel veel bakken , zeeafdeling vond ik goed in orde.
Zoetwater daarentegen.. zeker 12 zieke bakken.
Info aan verkoper gevraagd wist niet eens welke cichliden hij verkocht. Moest alles opzoeken op zijn telefoon.
Hier kom ik niet meer.
dreirio
Newbie

Aquarium type: 400 liter. Datnioides, channa etc

Berichtdoor terra » vr feb 14, 2014 9:25 pm

Ik ken mensen die er tevreden zijn maar ook mensen bij wie het daar aangekochte zoetwater vissenbestand het nooit overleefd heeft.

Deze winkel ligt trouwens niet in het brusselse gewest maar in Vlaams-Brabant. Even ter verduidelijking :)
terra
Newbie

Aquarium type: 110l Zuid-Amerika (geen biotoop)

Berichtdoor thiby » wo mei 07, 2014 6:04 pm

passeer er soms is en ben gisteren even binnengesprongen omdat ik dit gewoon moeilijk of niet gewoon kan voorbijrijden uit nieuwsgierigheid.
maar over het algemeen zijn ze er alles behalve vriendelijk en staat de eigenaar tegen zijn zin achter zijn toog.
en het is voor vissen een redelijk dure winkel vind ik.
een kardinaaltetra die niet eens medium is vragen ze €2,2 of €2,40 voor terwijl deze op vele plekken maar rond de anderhalve euro kosten het stuk of zelfs minder. ik spring er meestal gewoon eens binnen maar zal er niet snel vis kopen, zeker geen levendbarenden want ook al zitten er veel de kwaliteit is meestal niet hoe het zou moeten.
en idd tegenover de vorige winkel is het een achteruitgang vind ik persoonlijk. het is puur zo een winkel met alleen winst in het achterhoofd en niks geven om de dieren zelf. ook vind ik het stom dat er bij bv tetravisjes enkel tetra opgeschreven staat en niks meer van info welk soort tetra het zijn
thiby
Regular

Aquarium type: amazone/garnalen

Berichtdoor B0rn » wo jul 02, 2014 10:23 pm

Vind dit een goede winkel. Verkopers lijken misschien onvriendelijk, maar dat is gewoon brusselse mentaliteit daar :)
B0rn
Newbie

Aquarium type: Zoetwater

Berichtdoor flup » wo jan 21, 2015 11:16 pm

14 dagen geleden in deze winkel aquarium gekocht met mooie vissen. :D
Ik ben er reeds jaren klant.Nooit problemen gehad.
Wel nu,na 14 dagen zijn mijn 5 vissen gewoon aan het wegrotten.Een is al dood,de anderen hebben bijna geen schubben meer.Ze hebben allemaal schimmel :x
Ben echt teleurgesteld en ze zullen mij daar niet meer zien. :twisted:
flup
Newbie

Aquarium type: middelmatig

Berichtdoor Invadoria » do jun 11, 2015 3:23 pm

Al verschillende keren binnen geweest en ze zijn er totaal niet vriendelijk. Baas en bazin staan met tegenzin in de winkel, meeste personeel iets vragen is steeds te veel. Qua planten beperkt aanbod en niet meteen in beste conditie.

Qua vissen is er wel een zeer ruim aanbod. Meestal zitten ze er prima bij, maar ook al verschillende keren dode gezien, die er de volgende dag nog in zitten. Van sommige vissen hebben ze 2 bakken met verschillende prijzen. Gehoord dat de goedkopere eerder overkweekt of van een niet geplande kweek zijn.

Zeer groot pluspunt is wel dat ze op zondag van 10 tot 13u open zijn. Handig als je dringend iets nodig hebt op die dag.Prijzen zijn meestal wel ok.
Lid van K.A.V. De Siervis Leuven
Lid van BBAT
Invadoria
Newbie

Aquarium type: Rio 180-Rekord 600 kweek-Sera Biotop garnalenbak

Vorige

Keer terug naar Brussels gewest