YaDe schreef:We zijn er vandaag nog eens terug geweest en als het aan mij ligt was het ook onze laatste keer.
Redelijk wat dode vissen en bij het zeewater hebben ze een probleem met al hun doktersvissen, geen één die nog recht kon zwemmen ... zo zielig om te zien.
Ze lijken me daarbovenop nog eens veel duurder dan andere zaken. Veel vissen maar zoals ik dus zei zou ik niemand aanraden er daar te kopen op basis van wat ik gezien heb.
Wel weer een hele mooie bettaman gezien, vuurrood.
cvegreen schreef:we zijn vandaag naar brussel geweest en zagen daar langs een grote boulevard een aquariumzaak ,
new brussels aquarium genaamd .
Een ruime winkel , veel keuze , mooie plantjes en heel veel keuze . Heel veel schoon verzorgde aquariums , ook zeevissen te verkrijgen en alles daaromtrend . Vriendelijke bediening , ik wou ook nog visjes dat ik leuk vond en de verkoper vertelde me dat ze te agresief waren t.o.v. de blauwe spat gourami's die ik al gevraagd had . Dus een eerlijke verkoper me dunkt . Ik ben er erg tevreden over in ieder geval . Veel keuze in alles en een goede , vriendelijke bediening . Wat de prijs betreft , denk ik eigenlijk dat die een beetje aan de hoge kant is , maar dat neem ik er graag bij als de rest op en top in orde is .
Kennet schreef:Kleine anekdote: iemand die ik ken heeft een tiental prachtige discussen in een enorme bak. Een stoel valt, de bak breekt. Ramp. Er is geen grote bak beschikbaar.
Daags erna worden de vissen naar de New Brussels Aqua gebracht: hij krijgt 250 euro in aankoopbonnen.
De dag daarna staan de vissen te koop voor 2500 euro.
Tot zover de kleine anekdote...
tja maar zo gaat het overal.....Kennet schreef:Als ik mij goed herinner ging het om een lot van 10 vissen voor die 2500 euro.
Over de verkoopprijs op zich kan je discussieren; ik vind gewoon de verhouding aankoop/verkoopprijs een beetje overdreven.
Keer terug naar Brussels gewest
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast