Inloggen/Registreren

Zoeken Help

aquariumcenter - kortrijk

Winkels in Provincie West vlaanderen
Bookmark and Share

aquariumcenter - kortrijk

Berichtdoor jenske » wo aug 22, 2007 11:35 am

Beste.

wie heeft hier ervaringen mee, naar mijn mening is johan ( de zaakuitbater ) een goeie man , heeft ook veel ervaring met vissen en heeft zelf ook 2 prachtige showbakken staan ( malawi en gezelschaps ) hij is redelijk goedkoop en ook kan je de vissen bij hem bestellen en de week erna heb je ze normaal. je kan ook al je vissen terug brengen en inruilen voor planten of wat dergerlijken.

naar mijn weten een heel goeie persoon en winkel

greez
money talks , bullshit walks

Juwel Rio 240 : discussen
Juwel Rio 240 : gezelschapsbak
een 25L bakje : garnaaltjes
jenske
Hardened

Berichtdoor Werner Wvl » do aug 23, 2007 10:40 am

Is dat die in de noordstraat? Wil er al lang eens een kijkje gaan nemen maar komt er niet van.
Werner Wvl
Site Admin

Aquarium type: Van zoet- naar zeewater en weer terug

Berichtdoor jenske » do aug 23, 2007 12:08 pm

Werner(Kleine) schreef:Is dat die in de noordstraat? Wil er al lang eens een kijkje gaan nemen maar komt er niet van.

ja idd.

das die aquarium winkel.

ik woon in ingelmunster en holvoet of aquarium neon liggen dichter maar ik ga altijd naar daar -->

prijzen liggen heel goed vergeleken met die 2 , en kan altijd andere vissen verkopen aan hem.

gret

jenske
Hardened

Berichtdoor Mathieu » za sep 01, 2007 1:13 pm

Ik kom juist van Kortrijk en ik ben nogal teleurgesteld in die winkel.
Totaal onverzorgde bakken vol algen, door sommige ruiten zie je haast niks meer. Ook enkele dode vissen gezien.
Ook de planten stonden er allesbehalve fris bij, als je daar planten koopt, heb je volgens mij een hele boel rotzooi er gratis bovenop (veel algen en slakken).
De man was vriendelijk en dat is het enige positieve :)
Mathieu
Newbie

Berichtdoor jenske » za sep 01, 2007 1:15 pm

Mathieu schreef:Ik kom juist van Kortrijk en ik ben nogal teleurgesteld in die winkel.
Totaal onverzorgde bakken vol algen, door sommige ruiten zie je haast niks meer. Ook enkele dode vissen gezien.
Ook de planten stonden er allesbehalve fris bij, als je daar planten koopt, heb je volgens mij een hele boel rotzooi er gratis bovenop (veel algen en slakken).

njah ... van die planten akkoord... maar van de vissen ... vledeweek zaten er mooie hoor...

nuja de bakken hebben soms wel een kuisbeurt nodig ... :) hij werkt op z'n eentje hè ;) das nadelig :d

jenske
Hardened

Berichtdoor wax » za sep 01, 2007 1:35 pm

alleen kan je ook de bakken proper houden, anders moet hij maar zijn aantal verminderen
zwim zwam zwom
blib blab blub
wax
Hardened

Berichtdoor jenske » za sep 01, 2007 1:54 pm

wax schreef:alleen kan je ook de bakken proper houden, anders moet hij maar zijn aantal verminderen

akkoord :)

jenske
Hardened

Re: aquariumcenter - kortrijk

Berichtdoor Djipie » do jul 16, 2009 6:57 pm

Geregeld kom ik in deze zaak, qua prijs is het de goedkoopste in de streek (Kortrijk,Roeselare), zowel voor vissen als voor materiaal!
Je moet wel je ogen dichtknijpen als je daar bent, de bakken zijn niet echt verzorgd, zeker deze waar de plantjes in staan ( al zijn er weinig plantjes te bespeuren,laat staan mooie plantjes).
Jammer...
Soms zou je je afvragen als je zo je klanten kan behouden. De voordelige prijzen spelen hier in zijn voordeel denk ik...
De eigenaar is zeer klantvriendelijk en helpt je altijd!

Ik zal in de toekomst er sporadisch binnenspringen hopend op een "verpropering".
Groetjes Djipie
Djipie
Newbie

Berichtdoor kevinmichiels » ma jan 16, 2012 12:34 pm

Ik ben ook al van in het begin naar Johan gegaan. Prijzen zijn idd redelijk van prijs.
Hij helpt me ook altijd goed verder.
Wel jammer dat hij zo weinig deftige planten heeft.
kevinmichiels
Regular

Aquarium type: zoetwater

Berichtdoor Manacapuru » zo maart 18, 2012 9:37 pm

Had een goede indruk van Aquariumcenter toen ik 'm bezocht deze week, inderdaad een vriendelijke uitbater die altijd bereid is om uitleg te geven. Ben er prijs gaan vragen voor een aquarium, en wou zelfs gratis aan huis leveren met terugname van het oud aquarium.

Prijs was ook in orde, kan ook op bestelling werken. Wel stonden verschillende bakken er wat rommelig bij, maar van een beetje alg in een bak zijn er bij mijn weten nog niet veel vissen doodgegaan. Ik denk dat ik hier regelmatig nog wel terugga om vis.
ZA streekaquarium 150x55x65 : viewtopic.php?f=28&t=14915
Manacapuru
Moderator

Aquarium type: Zuid-Amerikaans

Berichtdoor keepke » ma jan 28, 2013 1:59 pm

ik sluit mij zeker aan bij Looney Tunes... Zeer vriendelijke man, zeer behulpzaam.
Zijn bakken zijn idd wat aan de minder propere kant, maar dat maakt hij zeker goed door zijn deskundig advies en vriendelijkheid, iets wat je in veel andere zaken niet vindt!
Ben op zoek naar een aquarium op maat en hij kon me een zeer mooie prijs aanbieden... dus denk wel datk hier mijn aquarium op maat zal kopen.
And that's the way the cookie crumbles
keepke
Regular

Aquarium type: Op-maat-gemaakt-doorkijk-aquarium

Berichtdoor Christ » ma maart 18, 2013 7:25 pm

Was vroeger een heel deftige zaak in het Kortrijkse met echt verzorgde bakken, echt om u tegen te zeggen. Maar sedert dat hij verhuist is naar de noordstraat is het maar een vuile troep meer. Je kan er wel terecht met vragen en problemen en je zal er altijd deskundige uitleg krijgen.
Voor de aankoop van materialen ben je beter af in de poison d'or veel goedkoper maar natuurlijk weeral een stuk verder.
Zoekende naar perfectie
Christ
Newbie

Aquarium type: aquatlantis horizon 120 250L

Berichtdoor Jurgen » ma maart 18, 2013 9:01 pm

PD is NIET goedkoper. Neem dat van mij aan.
Vooral met Dennerle is hij makkelijk 20% goedkoper!!

Dat je uw ogen moet dichtknijpen is waar. Maar de vissen zijn gezond. OF de ramen bealgd zijn maakt niets uit voor de dieren. :)

Zijn service is top! Ook voor aquaria die hij gratis thuis levert :)
Toen ik er mijn aquarium kocht was hij duurder dan PD. Na die opmerking te maken pastte hij zonder discussie zijn prijs aan en was hij goedkoper. En ook toen kan een dank u wel er nog steeds van af. :)
Als je graag een persoonlijke band hebt met de verkoper ben je daar op uw plaats :)
Jurgen
Hardened

Aquarium type: Plantenbak

Berichtdoor Fred78 » zo mei 19, 2013 7:43 pm

Ikzelf koop alles bij Johan, al werk ik op een boogscheut van een andere winkel in Estaimpuis.
De laatste keer dat ik bij hem was begonnen we over de plantjes en etc. Waarom moet je massa planten indoen als er 3 grote aquariumclubs zijn in de buurt. Danio Rerio, exotica Roeselare en Aquatropica. Daar worden onderling plantjes verkocht/geruild alsook vissen. Hobbykweken is leuk maar heeft gevolgen voor de winkelier voor wie dit zijn broodwinning is. Of dat die bakken daar nu vuil staan of niet, Hij verkoopt kwaliteit.
Vroeger was ik chizofreen, maar nu zijn we genezen
Fred78
Newbie

Aquarium type: 1100L Discusbak

Berichtdoor Laurens » za aug 24, 2013 5:29 pm

Vriendelijke verkoper, goede prijzen, mooie zaak met een mooi aanbod. Maar voor planten moet je zeker niet naar daar gaan...
Laurens
Regular

Aquarium type: Juwel Rio 180 - ZA vissen

Berichtdoor keepke » za aug 31, 2013 9:38 am

Vorige week woensdag is hij mijn bakje komen leveren om 20u15 savonds! GRATIS. Hij heeft samen met mij de bak geinstalleerd en ook nog wat uitleg gegeven over een aantal zaken. Dus alleen maar positiefs over Aquariumcenter tot nu toe. Je kan ook bij hem terecht om gratis je water te testen dacht ik.
Hij heeft alle middeltjes voorradig om je bakje sneller te laten opstarten, maar hij dringt niets op, want hij is zelf voorstander van een bakje rustig de tijd te geven om te laten indraaien.
keepke
Regular

Berichtdoor Jurgen » za aug 31, 2013 9:49 am

Het is idd een TOPvent :)
Jurgen
Hardened

Berichtdoor keepke » za aug 31, 2013 11:02 am

Jurgen schreef:Het is idd een TOPvent :)

I agree :) als je gratis een aquarium komt plaatsen om 20u15 en pas om 22u ofzo weggaat dan weet je dat hij het beste wil voor zijn klanten en de vissen
keepke
Regular

Berichtdoor Jurgen » za aug 31, 2013 11:06 am

Heeft hier zelfs indertijd gratis mijn aquariumkast helpen verhuizen van mijn appartement naar mijn huis!
Had een nieuwe bak gekocht(enkel glas) De kast zelf heeft hij opgehaald in het appartement en verhuist enkele km verder. :)
Jurgen
Hardened

Berichtdoor domi® » ma maart 24, 2014 1:22 pm

is idd een goeie en zeer behulpzame kerel. heb nog nooit problemen gehad met vissen die ik daar kocht, maar ik vind het toch jammer dat de ruiten van zijn bakjes soms zo vuil zijn. dat geeft geen goeie indruk. met plantjes moet je wat geluk hebben, soms vind je er wel eens iets moois. dennelee is daar idd goedkoop. voor de rest zeker niet duurder dan elders.

drtz

domi®
domi®
Newbie

Aquarium type: gezelschapsbak

Berichtdoor Stijn085 » wo jun 11, 2014 4:10 pm

Vorige week daar voor de eerste maal geweest ( schandalig, want ik woon er op 3min vandaan)

Buitenaf een klein winkeltje, maar loopt door naar de diepte toe.

Echt 'proper' is het er niet, maar zelf stoor ik mij daar niet aan....

2 kersenbuikcicliden gekocht voor in mijn lido 120.... Volgens de verkoper perfect mogelijk... Terwijl je leest dat er min 80cm beschikbaar moet zijn... Koppel gevraagd, maar nu na goeie week heb ik daar mijn vragen bij. Nu tijd heeft raad....

Stijn
Stijn085
Newbie

Aquarium type: Juwel lido 120, gezelschap

Berichtdoor Christ » zo aug 24, 2014 6:39 am

Heb er men nieuwe aquatlantis gekocht aan een mooie prijs en hij heeft hem gratis thuis gebracht. Toch zo'n 20 km rijden.
Christ
Zoekende naar perfectie
Christ
Newbie

Aquarium type: aquatlantis horizon 120 250L

Re:

Berichtdoor RafKortrijk » za apr 09, 2016 4:42 pm

Mathieu schreef:Ik kom juist van Kortrijk en ik ben nogal teleurgesteld in die winkel.

Ik koop al mijn vissen en planten bij die man. Verleden week kocht ik een nieuwe 1.2 m bak met meubel voor 220 euro. Hij bracht die thuis.
Misschien niet ordentelijk wel kwaliteit, meer interesseert mij niet.
Ik vind het gevaarlijk negatieve kritieken op basis van uiterlijk te vormen. Voor mij is het een topzaak, ik ken geen alternatieven in kortrijk.

Raf
RafKortrijk
Newbie

Aquarium type: 60l

Berichtdoor koentheys » za sep 10, 2016 7:27 pm

Ik ben ook content van Johan, in PD zijn de vissen veelal onzichtbaar ziek terwijl ik bij Johan nog nooit problemen had. Hij zit ook al jaren in het vak ik ken hem van toen ik nog kind was 20jr geleden. Bakken idd iets minder verzorgd maar daar hebben vissen geen last van. Prijzen zijn zeer schappelijk
koentheys
Newbie

Aquarium type: 120liter

Berichtdoor kilianosandy » vr dec 30, 2016 7:08 pm

bestaat deze winkel nog grts bart
kilianosandy
Newbie

Aquarium type: aquatlantis

Keer terug naar West vlaanderen