Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Aqua Dreams Ninove

Winkels in Provincie Oost vlaanderen
Bookmark and Share

Aqua Dreams Ninove

Berichtdoor Invadoria » vr jul 03, 2015 1:58 pm

De winkel bestaat uit 3 stukken. Het eerste waar je binnen komt, kan je de aquaria en terraria terugvinden voor de verkoop alsook alle voeding en onderdelen. Buiten de aquaria is het aanbod redelijk beperkt omdat alles er van verschillende merken te vinden is, maar dan steeds hetzelfde gamma. Er is trouwens ook een deel voor vogels alhoewel ik er zelf nog geen heb zien zitten.

Het tweede deel bevat alles voor vijver. Ze zitten niet al te groot, maar wel verzorgd en weinig, dus dan zullen ze ook wel sneller verkocht worden. Hout is hier ook te vinden alsook beperkt steen.

In het laatste deel zitten dan de vissen, zowel zoet- als zeewater en ook de planten en koralen. Zoutwater is eerder beperkt maar het zoetwater is redelijk uitgebreid. Duidelijk ook een heel groot aantal chicliden. Garnalen zijn ook in verschillende soorten te krijgen, maar wel beperkt per soort vanwege de kleine bakjes. Vissen zitten duidelijk verzorgd.

De planten zijn echter niet zo verzorgd. Op de paar keer dat ik hier al ben binnen geweest zie je toch steeds enkele potjes met verslijmde plantjes, gele blaadjes of serieuze gaten er tussen zitten. Spijtig want dit geeft een heel onverzorgd uitzicht op de rest van de planten.

Ze zijn er wel vriendelijk en leggen alles mooi uit. Duidelijk interesse in de klant. Je kan ook vragen of ze spullen bestellen en helpen hier graag mee.

Zaak dus met potentieel maar er is nog "werk aan de winkel". De winkel heeft geen webpagina, wel op facebook. Ze zijn op zondag ook deels open. Alvast handig om een winkel dichterbij te hebben die ook levend voer heeft.
Lid van K.A.V. De Siervis Leuven
Lid van BBAT
Invadoria
Newbie

Aquarium type: Rio 180-Rekord 600 kweek-Sera Biotop garnalenbak

Re: Aqua Dreams Ninove

Berichtdoor Congo De Zalm » di jul 07, 2015 10:19 pm

Hier ben ik vandaag ook langs geweest.

Ben op zoek naar een aquarium op maat en kreeg direct goede uitleg en prijs.
Ziet er een veelbelovende zaak uit en het aanbod vissen is groot (in vergelijking met zaken die ik ken)
Hij vertelde me ook dat er nog 2 rijen van 4m aquariums komen om visjes in te zetten. Ik denk wel dat er keuze over zal zijn.
Wat de prijs van de aquarium betreft ga ik nog even afwachten tot ik de prijs ken van mega vijvercenter te lierde.
Vergelijken kan geen kwaad.

In ieder geval, mij zien ze daar wel terug.
Congo De Zalm
Newbie

Aquarium type: gezelschap

Berichtdoor jerrewenneke » zo jul 12, 2015 7:32 pm

Heb al heel wat zaken gedaan en vind deze nu niet bij de beste zitten. Ben er al meermaals binnen geweest en telkens liggen er zieke en dode vissen in de bakken. Garnalen zijn er overdreven duur en planten zien er verschrikkelijk uit.

Als je een scherpe prijs wil voor maataqua congo de zalm, laat iets weten en geef ik je een adresje
jerrewenneke
Newbie

Aquarium type: gezelschapsaquarium

Berichtdoor Congo De Zalm » ma jul 13, 2015 10:56 am

Beste Jerrewenneke, je mag altijd een adresje geven.
Intussen is mijn vader voor mij eens langs geweest bij aquarium normal in erpe-mere en die blijkt alweer goedkoper te zijn. Zelf ben ik er nog niet geweest maar ik zal er binnenkort eens binnenspringen.
Congo De Zalm
Newbie

Berichtdoor jerrewenneke » ma jul 13, 2015 6:16 pm

Het was dat adres van je vader. Marc is goedkoper en maakt alles zelf terplaatse in de winkel
jerrewenneke
Newbie

Aquarium type: gezelschapsaquarium

Berichtdoor Congo De Zalm » di jul 14, 2015 7:50 am

Kijk eens aan, bedankt voor de bevestiging. Nu weet ik waar naartoe.
Congo De Zalm
Newbie

Berichtdoor Jornt » vr okt 28, 2016 6:38 pm

Deze winkel begint stilaan zijn waardigheid te verliezen.

In het begin ging alles goed, maar nu sinds enkele maanden is het er slecht aan toe.

Visbakken staan leeg, ze zijn begonnen met waardeloos tweedehandsmateriaal en hondenspeeltjes en de winkelrekken staan ook leeg.

Ik vroeg vandaag achter een voedingsbodem en deze moesten ze bestellen. Plantenvoeding moesten ze bestellen.

Ik woon in de buurt wat makkelijk was, maar hier zien ze me toch niet meer terug.
Jornt
Newbie

Aquarium type: Juwel Rio 240 Zoetwateraquarium

Berichtdoor kilianosandy » za dec 31, 2016 4:36 pm

Is deze winkel nog open
kilianosandy
Newbie

Aquarium type: aquatlantis

Berichtdoor Jornt » za dec 31, 2016 4:58 pm

Hij is nog open ja, maar voor hoelang.

Ik heb foto's zien verschijnen van de bakken waar al de stenen voor inrichting aquarium en vijver inzaten en die zitten nu vol met hondenspeeltjes en hondengerief.

Ben eens benieuwd hoelang het nog gaat duren. Sinds ik verhuisd ben ga ik terug naar mijn oude winkel (vijvercentrum in Sint Maria Lierde)
Jornt
Newbie

Aquarium type: Juwel Rio 240 Zoetwateraquarium

Keer terug naar Oost vlaanderen