Inloggen/Registreren

Zoeken Help

De Witte - Lochristi (inrichting aquarium)

Winkels in Provincie Oost vlaanderen
Bookmark and Share

De Witte - Lochristi (inrichting aquarium)

Berichtdoor kilroy » zo aug 19, 2012 6:50 am

Géén aquariumzaak, maar ik ben in deze groothandel in allerlei materiaal binnen geraakt. Ik was op zoek naar stenen voor de inrichting van een Malawi-aquarium en vond de prijzen in de aquariumzaken "nogal" aan de hoge kant...
Via internet kwam ik terecht bij deze groothandel die een heel mooi aanbod heeft aan allerlei steensoorten, waarvan her héél wat geschikt zijn voor het aquarium. Ook zeoliet is er (per 20 kg) verkrijgbaar tegen zeer aangename prijzen.
Voor de prijzen verwijs ik naar hun website... even zoeken in google op 'de witte' en 'Lochristi' en je bent er.... let wel op... de prijzen gelden PER TON stenen, maar de aankoop van kleine hoeveelheden (in mijn geval ca 45 kg) is helemaal geen probleem en de ik werd bediend alsof ik er 10 ton kocht...
Ik kreeg een kruiwagen ter beschikking, en mocht uitkiezen wat ik kon gebruiken... nadien werd de (volle) kruiwagen netjes gewogen... en kreeg ik de rekening (ca 0.7 euro per kg) voor mooie zelf uitgezochte maanrots! Thuisgekomen eens goed afgewassen en geschuurd en nadien nog eens met de hogedrukreiniger...
Blijkbaar is ook voor de (koi) vijverliefhebber ook van alles verkrijgbaar... waaronder stenen, zeoliet, matala filtermatten,....
Check de website!
125x30x40
25 galaxy rasbora / 5 Corydoras sterbaii / 4 Otocinclus affinis / 2 Colisa lalia / 2 Trichogaster leeri / 2 albino Ancistrus cf. cirrhosus

60x30x30 kweekbakje
2 Pelvicachromis pulcher
kilroy
Regular

Aquarium type: gezelschapsaquarium 125/30/40 & 60/35/30

Keer terug naar Oost vlaanderen