Inloggen/Registreren

Zoeken Help

De Meerval Wachtebeke

Winkels in Provincie Oost vlaanderen
Bookmark and Share

De Meerval Wachtebeke

Berichtdoor kit fisto » zo dec 27, 2009 10:24 am

De Meerval
Rechtstro 8, 9185 Wachtebeke
09 342 83 40

Mijn vriendin en ik hebben deze zaak een week of 2 geleden bezocht. Ze hebben een mooi aanbod aan tropische en vijvervissen. Zelfs enkele soorten die ik nog nergens elders zag. Planten stonden er minder mooi bij en het aanbod aan waterproducten en testers was ook iets minder. Maar al bij al een mooie winkel. Als je in de buurt bent, zeker eens binnengaan!

http://www.de-meerval.com/
Laatst bijgewerkt door kit fisto op zo dec 27, 2009 3:40 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
kit fisto
Newbie

Re: De Meerval Wachtebeke

Berichtdoor Werner Wvl » zo dec 27, 2009 3:16 pm

Mss handig om de openingsuren ook te noteren, evt website.
Werner Wvl
Site Admin

Aquarium type: Van zoet- naar zeewater en weer terug

Berichtdoor kit fisto » zo dec 27, 2009 3:41 pm

Is aangepast :)
kit fisto
Newbie

Berichtdoor kilroy » za jun 09, 2012 7:24 am

Ook hier ben ik eens langs geweest...

Vriendelijke mevrouw in een donkere winkel... alles ziet er verouderd uit... en daardoor niet echt proper te noemen...
Ik heb hier javamos gekocht en kreeg een ruime portie voor een lage prijs. Vissen zagen er gezond uit... een ruim aanbod trouwens.

Door de verouderde en niet zo propere indruk die ik had van de zaak heb ik afgezien van hier vissen te kopen...
125x30x40
25 galaxy rasbora / 5 Corydoras sterbaii / 4 Otocinclus affinis / 2 Colisa lalia / 2 Trichogaster leeri / 2 albino Ancistrus cf. cirrhosus

60x30x30 kweekbakje
2 Pelvicachromis pulcher
kilroy
Regular

Aquarium type: gezelschapsaquarium 125/30/40 & 60/35/30

Berichtdoor Freddo » vr maart 27, 2015 12:09 pm

Ik ben vandaag in die winkel langs gelopen en daardoor even een paar up to date recensies van de zaken die ik heb bezocht. Ik was echt heel teleurgesteld. De aquaria die nog te koop staan zijn allemaal vuil en kunnen wel eens wat opblinken gebruiken. Ook de vloer en de andere aquaria zijn niet proper. De cycloïden supernerveus. Naar de prijzen heb ik al niet meer gekeken omdat ik wist er nooit iets te kopen.
De ene plantebak is leeg de andere wild aan het groeien en de desinteresse die de verkoopster in haar houding toonde bij het binnenkomen was reeds lang verklaard. Echt jammer want het is een mooie ruimte.
De lido 120 wordt er ook aangeboden aan dezelfde prijs van de lido 200 bij andere zaken.
Tenslotte speelde er ook een goeie beatmuziek en alvast niet te stil. Ik wist dat dit in sommige kledingsketens wordt gedaan maar bij vissen verwacht je toch enige sereniteit.
Freddo
Newbie

Aquarium type: op zoek naar juist aquarium

Berichtdoor kilianosandy » vr dec 30, 2016 7:18 pm

vandaag de dag nog open
kilianosandy
Newbie

Aquarium type: aquatlantis

Keer terug naar Oost vlaanderen