Inloggen/Registreren

Zoeken Help

GEJO te Sint-Joris Wing

Winkels in Provincie Vlaams Brabant
Bookmark and Share

Re: GEJO te Sint-Joris Wing

Berichtdoor Wikkes » di jan 13, 2015 4:32 pm

hypostomus schreef:Ik koop regelmatig vissen bij Gejo, en ja ook ik moet toegeven dat de kwaliteit in de loop der jaren is achteruitgegaan, maar .... Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit echt problemen gehad heb met hun vissen, ik heb er enkele weken geleden bedotias gekocht en die hebben ondertussen al eitjes afgezet. Dus ja hun winkel is achteruitgegaan maar zo overdreven is het mijns inziens niet, ik heb in alle geval nog geen problemen gehad met hun vissen.

Als de plantenbak vol blauwalg steekt, dan zijde serieus achteruitgegaan.
Zondag nog daar geweest, is toch een van de vettigste winkels die ik ken.
Hoe vettig is da grind in de bakken, bah, ik denk altijd dat het niet erger kan, maar wordt telkens erger.

Als je dat een propere deftige winkel vind, dan zijde blijkbaar nog nooit in een deftige geweest.

Over de kwaliteit kan ik niks zeggen, want ik vertik het om uit zo'n vettige bakken iets te kopen.
Het is echt de onverzorgste winkel die ik ooit bezocht heb.

Ik lees dat je DAC niet de moeite vind, maar DAC is wel een TOPzaak tov dit.
Wikkes
Hardened

Aquarium type: 600L + garnalenstelling + 140L

Berichtdoor jokke » di jan 13, 2015 9:13 pm

hypostomus schreef:Ik koop regelmatig vissen bij Gejo, en ja ook ik moet toegeven dat de kwaliteit in de loop der jaren is achteruitgegaan, maar .... Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit echt problemen gehad heb met hun vissen, ik heb er enkele weken geleden bedotias gekocht en die hebben ondertussen al eitjes afgezet. Dus ja hun winkel is achteruitgegaan maar zo overdreven is het mijns inziens niet, ik heb in alle geval nog geen problemen gehad met hun vissen.

ok nu ik weet dat je in gejo uw vissen gaat kopen weet ik waarom je diesters aquarium niets vind :roll:
jokke
Newbie

Aquarium type: zoetwateraquarium

Berichtdoor hypostomus » di jan 13, 2015 9:24 pm

Blijkbaar mag men zijn mening en ervaring niet geven of men wordt onmiddellijk aangevallen, is dat de manier waarop die forum werkt ? Ik dacht dat het forum een ander doel had.

ik ga me hier niet verdedigen ik zie trouwens ook niet in waarom, blijkbaar moet men iedere mening die afwijkend is afkraken en de persoon zelf aanvallen, ik noem dat kinderstreken
hypostomus
Newbie

Aquarium type: gezelschap en cichliden 2 x120, 1x 150, 3x 200

Berichtdoor Ezeltje » di jan 13, 2015 9:27 pm

hypostomus schreef:Blijkbaar mag men zijn mening en ervaring niet geven of men wordt onmiddellijk aangevallen, is dat de manier waarop die forum werkt ? Ik dacht dat het forum een ander doel had.

ik ga me hier niet verdedigen ik zie trouwens ook niet in waarom, blijkbaar moet men iedere mening die afwijkend is afkraken en de persoon zelf aanvallen, ik noem dat kinderstreken

Ik denk dat iedereen zijn mening en ervaring mag geven. Ook al staat deze haaks op de ervaring van andere hier!!!

Maar ik moet heel eerlijk zijn dat ik deze winkel liever gesloten zie, ik mag er zelfs niet meer binnen van mijn vrouw :D .

Maar als u daar tevrede bent staat niemand u tegen om daar te gaan hé.
Voor voliere- en kooivogels: http://www.voliereforum.nl/forum/index.php
Ezeltje
Newbie

Aquarium type: trigon 190

Berichtdoor jokke » di jan 13, 2015 10:11 pm

hypostomus schreef:Blijkbaar mag men zijn mening en ervaring niet geven of men wordt onmiddellijk aangevallen, is dat de manier waarop die forum werkt ? Ik dacht dat het forum een ander doel had.

je moet je hier niet verdedigen als jij gejo een betere winkel vind dan diesters aquarium is dat u menig al vind ik die heel raar ik kan alleen niet begrijpen dat je er je vissen haalt als je ziet hoe die vissen er worden gehouden en je er de ene dode vis achter de andere ziet. van mij mag die winkel direct sluiten maar zolang er mensen vissen kopen zal die dieronvriendelijke praktijken door gaan ... Spijtig maar zoals ik al zij als jij van de winkel tevreden bent is dat goed voor u. 8)
jokke
Newbie

Aquarium type: zoetwateraquarium

Berichtdoor Mattiv » do maart 12, 2015 5:00 pm

Ga er regelmatig eens binnen als we naar het gouden kruispunt gaan .
Het hangt er inderdaad vanaf wanneer je binnen gaat maar gisteren was het er echt een schande alle zoutwaterbakken druipers op de ramen de garnalenbakken triestig alle andere bakken vol slakken de slakkenvallen vol slakken dat er geen meer bij konden en dan nog maar te zwijgen over de planaria .
Vissen koop ik er bijna nooit maar voor hout en stenen durf ik wel eens te gaan en ook voor voeding ze hebben meestal wel wat verschillende soorten levend voer dat ok is behalve de artemia die zien er niet echt uit (die van aquawereld in wilsele zijn 1000 maal beter en groter en veel properder)
Maar ga er vooral omdat ze een groot assortissement van columbo voeding hebben en dat gebruik ik wel graag ;-)
Maar over het onderhoud vd aquaria is niet veel goeds te zeggen behalve schandalig
Mattiv
Regular

Aquarium type: juwel rio

Berichtdoor Wikkes » ma sep 28, 2015 9:06 pm

Gisteren nog eens geweest omdat ik met de vrouw na gouden kruispunt moest en ik had testsetje sera Kh nodig, de bakken nog eens bekeken, had ik beter niet gedaan

Vies vuil vettig zouden sien en maria zeggen.

Helft van de bakken lag een grote halve rauwe aardappel in, zal ni echt positief zijn voor de waterkwaliteit denk ik, en het nut is me ook zoek.

Nog steeds blauwalg in de plantenbak. verkopen 2mannetjes colisa lalia als koppel :-)

Blijft me een raadsel dat deze winkel nog open is, maar als ik het 90% van het volk zie dat daar rondloopt zondags, dan begrijp ik wel dat die winkel zaakjes blijft doen.

Ze zijn moeten stoppen met hun honden te verkopen, ze zouden beter gewoon sluiten, want de rest zit ook in embarmelijke omstandigheden
Wikkes
Hardened

Berichtdoor Ezeltje » wo sep 30, 2015 10:32 am

@Wikkes, jij stelt het nog rooskleurig voor vind ik. Ik zou er zelfs geen zandkorrel kopen, hoe minder volk er gaat hoe sneller zulke zaken moeten sluiten.

Er is thans een prachtzaak van te maken, een echte goudmijn als je bekwaam personeel hebt, maar nog belangrijker. Een bekwame eigenaar!!
Ezeltje
Newbie

Berichtdoor Wikkes » wo sep 30, 2015 10:57 am

Ezeltje schreef:@Wikkes, jij stelt het nog rooskleurig voor vind ik. Ik zou er zelfs geen zandkorrel kopen, hoe minder volk er gaat hoe sneller zulke zaken moeten sluiten.

Er is thans een prachtzaak van te maken, een echte goudmijn als je bekwaam personeel hebt, maar nog belangrijker. Een bekwame eigenaar!!

ja, anders krijg ik weeral maar eens aanhanger op mijn dak met dreigementen enzo, dus probeer is no weinig negatief moegelijk te zijn, wat bij deze shop zeer moeilijk is :-)
Wikkes
Hardened

Berichtdoor Ezeltje » do okt 01, 2015 1:18 pm

Wikkes schreef:
Ezeltje schreef:@Wikkes, jij stelt het nog rooskleurig voor vind ik. Ik zou er zelfs geen zandkorrel kopen, hoe minder volk er gaat hoe sneller zulke zaken moeten sluiten.

ja, anders krijg ik weeral maar eens aanhanger op mijn dak met dreigementen enzo, dus probeer is no weinig negatief moegelijk te zijn, wat bij deze shop zeer moeilijk is :-)

Ik geef altijd mijn mening,

wie dat niet wil lezen zit op een openbaar forum niet op zijn plaats en moet zelf een forum starten en dit leiden met ijzeren hand. Hij zal dan waarschijnlijk wel het enige lid blijven, maar hij zal ook nooit iets lezen wat hij niet wil lezen!

Wat die winkel betreft valt er gewoon niets positiefs te melden, niets maar dan ook niets is er goed aan die winkel.
De enige die er wel mee varen zijn de andere winkels en dierenartsen rond deze plaats. Die verdienen fortuinen aan de medicatie's om de fouten van deze winkel recht te zetten.
Ezeltje
Newbie

Vorige

Keer terug naar Vlaams Brabant