Inloggen/Registreren

Zoeken Help

tom&co (kessel-lo)

Winkels in Provincie Vlaams Brabant
Bookmark and Share

tom&co (kessel-lo)

Berichtdoor Birrie » wo maart 22, 2006 3:47 pm

Ik heb een leuke ontdekking gedaan.
Ik ben er juist plantjes gaan kopen (hoewel ik er moest zijn voor katteneten :D ) Veel keuze is er niet, maar alle planten waren in heel goede staat. Ook een paar soorten die ik nog niet veel ben tegengekomen (sorry de namen moet ik nog even schuldig blijven). En dan de prijs 2,57 per plantje. Ik kan deze prijzen maar met één winkel vergelijken, en die is minsten 1 euro duurder en vaak in veel slechtere staat.
Iemand die hier ook soms planten haalt? En is dit een redelijk goedkope prijs dan?
Birrie
Newbie

Berichtdoor kevin » do maart 23, 2006 11:13 am

als je alleen de winkel in leuven kent moet je is naar aquawereld gaan. die ligt aan het rond punt in rotselaar op de aarschotsestnwg zeker de moeite. ben zelf ni content van die in leuven.
kevin
Hardened

Berichtdoor Nick » do maart 23, 2006 12:40 pm

Hmm ik ben niet zo voor de combo Tom&Co en aquaristiek.
Bij die van ons in Deurne zitten de vissen bij de planten en dat stelt op zich ook al niks voor.
Ga voor je visjes enzo toch maar liever naar de aquawinkel.
Nick
Regular

Berichtdoor Birrie » do maart 23, 2006 12:55 pm

nee, ik heb het louter over de planten daar. Vissen hebben ze er niet (enkel goudvissen). Maar het moet gezegd, de planten waren zeer in orde en goedkoper! Er zaten hier wel geen vissen bij de planten.
@Kevin, ik was van plan er is langs te gaan hoor! Ik laat wel weten wat ik ervan vond. Idd Leuven kan soms zwaar tegenvallen, en ik denk dat dit vooral met de laksheid van de uitbaters te maken heeft. Potentieel genoeg, maar hard werken ... :roll:
Dode vissen zouden ze er toch sneller mogen uithalen. De plantenbak zelf stelt laatste tijd ook niet veel meer voor, hoewel er soms nog mooie planten te vinden zijn in verschillende bakken met vis. Maar slechtste punt vind ik nog wel de service. Hopelijk ooit beterschap.
Birrie
Newbie

Berichtdoor Cupidoke » zo mei 28, 2006 8:36 pm

Ga eens naar de nieuwe Tom&Co in Lochristie (nabij Gent). Het is de grootste Tom&Co zaak in Vlaanderen. Hun aquariumafdeling met vissen en planten oogt wel zeer goed. Beslist wel eens een tip.
Cupidoke
Newbie

Berichtdoor jannes » zo mei 28, 2006 9:06 pm

is inderdaad zo
de vissen zitten er erg proper en de planten ook
ke der eergister een plantjen en een vrouwkes kempvis gekocht
ze hebben wel niet zoveel keuze als een echte aquariumzaak
maar altijd handig moesten er noodgevallen zijn en de vaste aquariumzaak is gesloten.
my aquaria rules
jannes
Newbie

Berichtdoor lenny » di mei 30, 2006 1:16 pm

Bekijk eens de waterwaarden waar ze die visjes op houden!!! Heel voorzichtig overzetten is sterk aan te raden, zeker voor zachtwatervissen.
lenny
Hardened

Keer terug naar Vlaams Brabant