Inloggen/Registreren

Zoeken Help

animal express te groot bijgaarden

Winkels in Provincie Vlaams Brabant
Bookmark and Share

animal express te groot bijgaarden

Berichtdoor Jason » zo feb 03, 2013 9:58 pm

vandaag effe in deze winkel geweest aangezien ik toch in brussel was voor een tentoonstelling van reptielen (die super hard tegenviel!).
ik zet nooit meer een stap in deze winkel. veel dieren zagen er maar was zwakjes uit en zijn ook allemaal bijzonder duur. (€3 voor een doodgewone muis) ook alle aquaria's, terraria's en hamsterkooien en dergelijke waren bijzonder duur.
zaten ook silk back baardagamen (hebben geen stekels) ze hadden allemaal nog maar een kort stompje als staart en er zaten zelfs een paar tussen waarven 1 pootje voor 3/4 letterlijk aan het weg rotten is...
stonden ook een 30-tal aquaria's waar de vissen vaak voor lucht zaten te happen en er niet bepaald gezond uitzagen.
ze hadden ook nog enkele honden die er maar vrij slecht uitzagen en belachelijk duur waren (aangezien ik ook wat in het hondenwereldje zit ken ik de prijzen ;) )
al bij al ik zet nooit nog een stap in deze winkel te VEEL te duur is.
Jason
Newbie

Aquarium type: warmwater

Re: animal express te groot bijgaarden

Berichtdoor Aeruna » di feb 05, 2013 12:16 am

Mja animal express staat erom bekend dat ze zieke dieren verkopen, die meestal niet lang overleven.
Aeruna
Hardened

Aquarium type: warmwater

Berichtdoor christel 1975 » di feb 05, 2013 12:21 am

dat duur zou ik nog mee kunnen leven, liever niet mar ach kom. maar deze winkelis bekend om de praktijken kwestie van broodfokker. dus ik zou daar zo al geen stap binnen zetten. :?
onze FB pagina https://www.facebook.com/groups/132654520137959/
nano betta
80cm gezelschapsbakje
130cm MA biotoop
AM blenny zoutwater
christel 1975
Site Admin

Aquarium type: gezelschaps aquarium

Berichtdoor dreirio » ma jan 13, 2014 9:58 pm

Snap niet dat deze nog open zijn.
Heb er zelf al kaaimannen zien zitten.
Elke vis heeft wel iets daar.
dreirio
Newbie

Aquarium type: 400 liter. Datnioides, channa etc

Berichtdoor terra » zo nov 23, 2014 8:49 pm

Ter info: enige tijd geleden is hun vergunning verlopen. Na wat weerstand van de gemeente hebben ze nu hun winkel verplaatst naar het centrum van Zellik. Binnenkort mogen ze ook weer honden verkopen, geïmporteerd uit de oostblok landen.

Jammer toch maar weer...
terra
Newbie

Aquarium type: 110l Zuid-Amerika (geen biotoop)

Berichtdoor Matt1118 » ma nov 24, 2014 11:00 am

Niets gaan kopen is de boodschap, dan pas worden zulke praktijken gesloten. Spread the word.
Ik koop niks, zelf geen klein potje visvoer of schepnetje in een winkel die dieren verkoopt waar je de gezondheid in twijfel kan trekken (of broodfokhonden verkopen).
Matt1118
Moderator

Aquarium type: 80x45x45 scape

Berichtdoor terra » ma nov 24, 2014 12:30 pm

Matt1118 schreef:Niets gaan kopen is de boodschap, dan pas worden zulke praktijken gesloten. Spread the word.
Ik koop niks, zelf geen klein potje visvoer of schepnetje in een winkel die dieren verkoopt waar je de gezondheid in twijfel kan trekken (of broodfokhonden verkopen).

Tgoh inderdaad, ik koop er nooit nog iets ! Heb er veel te erge dingen gezien. Toen ik klein was gingen we er wel nog met de ouders en ben er de laatste keer gegaan rond mij 16e. Dan kwam het besef om zulke dierenwinkels te vermijden.

Nuja, mensen blijven er gaan omdat ze te lui zijn ergens anders te gaan, het goedkoper willen (financiële luiheid) en zich niet druk maken om hoe de dieren daar verzorgd worden.
Ik kan niet begrijpen dat je als ouder je kind naar zoiets mee wil nemen :s. Ik denk dat dit wel de ergste winkel in zijn soort is.

Heb er ooit een verzorger een volwassen hond in een kuip zien leggen met een achterpoot die nog over de rand hing, alsof het een zak aardappelen was.

Nee hoor, deze winkel is beneden alle fatsoen en een schande voor de mensheid.
terra
Newbie

Aquarium type: 110l Zuid-Amerika (geen biotoop)

Berichtdoor mettes8 » zo feb 22, 2015 11:13 am

Zaterdag eens binnengeweest uit nieuwsgierigheid,was toch in de buurt.nieuwe locatie,nieuw pand,maar geen vissen.de bakken staan er gevuld maar krijgen voorlopig geen attest van de gemeente asse om ze te bevolken.dan maar eens naar de hardware gekeken,alles veel duurder dan op een ander en veel van die ronde bokalen.volgens mij spelen ze meer in op de gevoelens van kinderen(zo van,ja zaag ge krijgt een visken in een bokaaltje)en wet ge wat ze daarvoor durven vragen,49euro alstublieft.nee,voor hobbyisten niet de moiete voor naar toe te rijden.
mettes8
Newbie

Aquarium type: juwel record 800

Berichtdoor Invadoria » do jun 11, 2015 3:15 pm

Ik heb hier echt al wel gruwelverhalen van gehoord van mensen die daar gaan kijken zijn om een dier te kopen....om dan toch op een ander te gaan. Men vrouw is hier vroeger al binnen geweest. Verwaarlozing tot en met en de dieren zien er echt ongelukkig uit. Ikzelf zet er absoluut geen stap binnen na de vele verhalen van vrienden die ik al gehoord heb.
Lid van K.A.V. De Siervis Leuven
Lid van BBAT
Invadoria
Newbie

Aquarium type: Rio 180-Rekord 600 kweek-Sera Biotop garnalenbak

Keer terug naar Vlaams Brabant