Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Zoomart te Turnhout

Winkels in de Provincie Antwerpen
Bookmark and Share

Zoomart te Turnhout

Berichtdoor Alexander » zo feb 18, 2007 5:46 pm

Een vrij nieuwe winkel. Zeer groot aanbod aan dierenvoeding, zeker voor de viervoeters en de vogels. Het aquariumaanbod wordt hier ook zeer netjes aangeboden met voldoende keuze.
Over de bediening kan ik me nog niet uitspreken daar dat ik nog geen kontakt heb gehad met de verkopers. Enkel aan de kassa waar ze zeer vriendelijk waren.
De openingstijden maken deze winkel zeer toegankelijk.
Veel parking.
Rechtsstreekse korting van 5% op al de goederen met je klantenkaart.(meer werk zou ik zeggen, rechtsstreeks lagere prijzen zijn toch beter volgens mij, maar dit ter zijde)
Groetjes van Alexander
Alexander
Newbie

Re: Zoomart te Turnhout

Berichtdoor Batavia » za mei 30, 2009 1:03 pm

Ik heb hier over 2 weken een aquarium gekocht. Deze hebben ze wel moeten bestellen, maar zijn hun afspraken goed nagekomen. De bak was er zoals afgesproken, ze hebben zelf gebeld wanneer hij binnen was. Ik mag zeggen : "ze doen echt veel moeite". Ik werd er geholpen door nog een jonge kerel die toch zeer behulpzaam was en voor mij toch voldoende uitleg kon geven. Hij heeft misschien nog wat minder ervaring, maar ik hoor wel aan zijn uitleg dat hij veel moeite doet om er zoveel mogelijk over te weten. De visbakjes zijn proper, ik heb er geen dode vissen gezien. De keuze is wel wat beperkt, maar je kan van alles bestellen. Wel was er een bakje met zieke vissen maar dit hebben ze dan ook op de bak vermeld en worden dus niet verkocht. Mij gaan ze hier nog regelmatig terugzien.
Batavia
Newbie

Berichtdoor tommeke » ma apr 25, 2011 9:17 am

ik ga al meer dan 2 jaar bij maxi zoo turnhout en ik kan alleen maar zeggen dat ik er zeer tevreden van ben.
je wordt altijd met een glimlach verder geholpen,zeer deskundig, een zeer tevreden klant,een zeer ruime keuze aan verschillende vissen en garnalen, en als je graag iets speciaal hebt dan kan je het altijd bestellen ,zeer tevreden :D
tommeke
Newbie

Berichtdoor vloed » vr aug 05, 2011 7:08 pm

ik heb er ook al meerdere malln vissen gekocht en altijd goed geholpen
vloed
Newbie

Aquarium type: gezelschap, malawi ,america

Berichtdoor MelanieVG » ma okt 03, 2011 4:18 pm

Ik ben er enkele weken geleden even gaan kijken en de visjes zagen er goed uit, propere aquaria ook.
Ze hadden ook wel enkele vissen bij de planten zitten, kan ik dan best ergens anders planten halen?
MelanieVG
Newbie

Aquarium type: 61 x 31 x 44

Berichtdoor flipklsk » vr dec 23, 2011 3:09 pm

Spring regelmatig binnen bij zoomart turnhout voor materiaal te kopen enz... De materialen zijn er meestal goedkoper dan andere winkels in de omgeving.
Planten en vissen heb ik er ook al gekocht en dit was ook goed in orde, mooie planten en gezonde vissen. De verkopers van de aquariumafdeling geven steeds een goede uitleg over alles. De aquariums zelf zijn er ook een pak goedkoper dan andere winkels uit de buurt, bij een rio180 is het zelfs meer dan €100 verschil tegenover een andere grote winkel een beetje verderop.
flipklsk
Newbie

Aquarium type: 60 liter

Berichtdoor butterflyghost » zo jan 01, 2012 11:17 am

ik ben daar ook een tevreden klant :)
120 liter oa 3 soorten Chinese danio's, 2 Chinese ruitenkuisers,
8 levendbarenden, 4 soorten Corydoras, 2 Betta Splendens, 6 prachtbarbelen +
binnenvijver met 3 komeetstaartgoudvissen, 1 gele goudvis, 2 koi a en uiteraard 1 butterflyghost koi ;-)
butterflyghost
Newbie

Aquarium type: zoet

Berichtdoor StefCross » vr jun 22, 2012 11:43 am

Van deze kant ook nog een tevreden klant.

Als beginnend aquariaan ben er er goed geholpen.

Even ter info : mijn bakje (57L geloof ik) had ik er aan 70 euro met filter ,verwarming,...

Grtz
Geld lijkt op vet. Van beide is er genoeg maar het zit altijd op de verkeerde plaats
StefCross
Newbie

Aquarium type: 57L bakje

Berichtdoor fishyfishy » do nov 28, 2013 2:19 pm

ik heb u bericht verweiderd er mag geen reclame worden gemaakt.
grtjs christel
fishyfishy
Newbie

Aquarium type: apistogramma cacatuoides bakje en zeewaterbak

Berichtdoor Wendy 1979 » do nov 28, 2013 6:23 pm

Ik ben daar ook klant en tot hiertoe zeer tevreden. Mijn corydorassen komen van daar, en mijn panaque maccus ook.
Ik ben iedere keer op de aquariumafdeling al goed geholpen geweest door die jonge gast. Uiteraard zal hij waarschijnlijk nog wel minder ervaring hebben dan iemand die echt al jaren in die branche zit maar hij doet inderdaad alle moeite van de wereld om u zo goed als mogelijk verder te helpen. Hij heeft me verteld dat hij thuis ook een heel groot aquarium heeft staan dus buiten zijn uren is hij er ook mee bezig, dus echt een liefhebber van vissen.
:wink:
Wendy 1979
Newbie

Aquarium type: Juwel Rio 180

Berichtdoor ben79 » ma nov 17, 2014 11:39 am

voor het eerst een mindere ervaring gehad jammer genoeg..
ik loop er regelmatig binnen, aanbod is goed en vissen en planten zitter er echt mooi, verkopers kennen hun vak maar:
dit weekend zaten er 2 kempvis mannetjes samen in bak (welke 30cm ofzo zijn) en ze waren mekaar echt aan het afmaken, logisch ook.. het waren geen schijngevechten meer maar echte gevechten met bijten en trekken...
Dus ik zeg heel vriendelijk tegen de man die aan het voederen was dat hij dadelijk een kempvis minder gaat hebben, en enige reactie was een lachje,'ja hehe'...
ben79
Hardened

Aquarium type: l nrs aquaria

Keer terug naar Antwerpen