Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Intratuin Vic Mertens - Olen

Winkels in de Provincie Antwerpen
Bookmark and Share

Intratuin Vic Mertens - Olen

Berichtdoor Seiko » ma dec 04, 2006 10:08 am

Is er iemand die met deze winkel al ervaring heeft? Ben er zaterdag geweest en de aquariumafdeling zag er toch verzorgd uit. Omdat ik van plan ben om met een tropisch aquarium te starten dacht ik om hier alles aan te kopen maar als ik hoor dat het er niet goed is dan zoek ik een andere winkel in de buurt.
Seiko
Newbie

Berichtdoor aquasheeva » do jan 11, 2007 11:40 am

ja ik heb er mijn bakje gekocht

wat ik je aanraad is mol rauw ( www.aqua-plants.com)

zeer goede uitleg + goedkoper
aquasheeva
Regular

Berichtdoor Alexander » zo feb 18, 2007 5:50 pm

Kort en bondig. Te duur, zeker z'n vissen
Groetjes van Alexander
Alexander
Newbie

Berichtdoor Asterix » ma aug 27, 2007 12:38 am

De aquariums zijn er 2 maal zo duur als in andere zaken en de vissen zagen er niet echt verzorgd uit :?
Asterix
Regular

Berichtdoor ViperBE » ma sep 24, 2007 11:26 pm

Aangezien dit tuincentrum niet zover uit mijn buurt ligt ben ik er de afgelopen weken een aantal maal binnengesprongen om wat kleine zaken aan te schaffen die ik dringend nodig had. Vissen ga ik er in ieder geval nooit kopen. De bakken worden absoluut niet fatsoenlijk onderhouden. Deze middag daar nog vlug even algentabletten gaan kopen voor mijn recent aangeschafte otocinclussen. In een aantal bakken zaten de vissen aan het wateropervlak naar lucht te happen, verschillende vissen waren reeds overleden. Blijkbaar had nog niemand van de verkopers gemerkt dat er iets loos was met de zuurstoftoevoer van een aantal bakken. :? :?

Greetz,

Ronny aka ViperBE
ViperBE
Newbie

Re: Intratuin Vic Mertens - Olen

Berichtdoor flipklsk » vr maart 16, 2012 6:28 pm

Ben hier ook is geweest, echt zeer vuil en onverzorgd, water van sommige bakken zag gewoon groen, glas heel vuil en ook nog is duur :roll:
Deze zaak staat op mijn nummer 1 van smerigste aquariums.
flipklsk
Newbie

Aquarium type: 60 liter

Berichtdoor JustMe_ » di feb 26, 2013 10:11 pm

Ben er zo'n 1.5 maand geleden nog geweest om vissen en aquariumtoebehoren eens te vergelijken, heb er toen 2 plantjes gekocht, een waterpest en nog iets, maar ken de naam er niet van, lijkt op hoornblad maar is breder. Maar vond het wel mooi :)
Ze kostte 2.10€ per stuk, de waterpest is na een week al dood gegaan, maar de andere is nog helemaal in leven, hij begint zelfs wortels te groeien.
Ik heb in m'n aquarium momenteel geen TL lamp dus ik weet niet of het daardoor is doodgegaan, maar aangezien de andere nog leeft...

De vissen idd erg duur, 1.80€ ofzo voor een neon tetra, op een ander rond de 1.30€
Andere ook, maar daar weet ik zo direct geen voorbeeld van

We gaan al erg lang naar deze winkel, maar dan voor de tuinplanten, mijn ouders kenden de eigenaar heel goed, toen de winkel nog in zijn garage was, wat nu is uitgegroeid tot een tuincentraketen!
80cm bak: 6 betta dames - 6 kardinaal tetra's - 6 otocinclus affinis - 1 appelslak
Dennerle Nano Cube 20l: Japonica garnalen
En nog een leuke bende jonge betta mannen en vrouwen!
JustMe_
Regular

Aquarium type: Aziatisch biotoop 100l, Nano Cube 20l, 37l bakje

Berichtdoor fishyfishy » za nov 09, 2013 8:21 pm

Ik heb er pas mijn nano gekocht en ik heb zelfs ng wat van de prijs kunnen afdoen, ook heeft mijn stiefvader hier altijd zijn vissen gekocht, nooit klachten over gehad
fishyfishy
Newbie

Aquarium type: apistogramma cacatuoides bakje en zeewaterbak

Keer terug naar Antwerpen