Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Ekers Aquarium center

Winkels in de Provincie Antwerpen
Bookmark and Share

Ekers Aquarium center

Berichtdoor Nick » ma feb 20, 2006 1:02 am

Adres: Lange sterrestraat 25 (op de hoek)
2180 Ekeren

Uren:
Ma 10.00-18.00 !!!!!! Maandag dus open
Di 10.00-18.00
Wo 10.00-18.00
Do gesloten
Vr 10.00-20.00 Nieuwe planten en vis binnen. Vis is meestal al begin vd week binnen maar daar verkoopt hij niet altijd van. Maar dat zegt hij meestal zelf wel
Za 10.00-18.00
Zo gesloten

Wel je kunt er kort over zijn. Winkel is sober ingericht maar proper en in orde. Bij mijn weten nog maar 1 X een dood visje gezien en dat is nu ook geen schande he. In de beste bak gaan visjes zonder duidelijke reden dood.
Ik koop er zelf geen aqua producten daar ik die ergens anders koop en bijna enkel Sera gebruik. Maar een vrij uitgebreid assortiment vis en planten maar je moet er misschien eens regelmatig je neus binne steken want het verloop varieert er enorm. Soms is hij zaterdag middag echt uitverkocht kwa planten nochthans dat die dan amper 2-3 dagen bij hem binnen zijn.
Als je iets specifiek zoekt wil hij het vast wel voor je bestellen. Heb het zelf nog niet gedaan maar toen ik 2 maand gelden ben begonnen met men visbestand te veranderen zei hij zelf dat hij specifieke soorten eventueel wel kon bestellen.
En tevens kun je bv ook vis die je bij hem koopt omruilen mits je het eerst eens bespreekt met hem.
Ik hem bv men kersebuiken (koppel kwam niet overeen) gaan omruilen voor een andere soort dwergen en hij rekent gewoon het verschil uit klaar.
Heb het al een paar keer gedaan en bij mij heeft ie er toch geen probleem mee temeer omdat hij weet dat ik men visbestand wou vervangen door een meer gerichte biotoop in te richten en eens enkel soorten wou uitproberen.

In ieder geval diegene die er al eens passeren kenne de zaak wel en je wordt er toch wel degelijk geholpen ook al moet je soms lang wachten.
Loop er eens langs als je kunt en natuurlijk mogen members die de zaak kenne hun commentaar ook spuien want mijn mening is er maar 1 he.

Groeten Niko
Nick
Regular

Berichtdoor Magnum » ma feb 20, 2006 1:20 pm

Hey niko,

Ik kan je maar alleen bijtreden, daar ik in ekeren woon is het hoofdzakkelijk de aquariumzaak waar ik de meeste van mijn inkopen doe.
Wat betreft klantvriedelijkheid is het inderdaad een toffe zaak en steeds bereid je te helpen.
Met vissen die niet aarden in je aquarium en bij hem zijn aangekocht is het totaal géén probleem als je ze wenst om te ruilen.
Heb het zelf mogen ondervinden toen ik een malawibak aan het opstarten was en toch wel enkele soorten had geplaatst die uiteindelijk toch niet zo goed met elkaar konden opschieten.
Deze heb ik dan zonder probleem mogen inruilen voor een eandere soort.
Maar ik begin in herhaling te vallen t'is wat je zegt niko gewoon een toffe en eerlijke aquariumzaak.
Magnum
Newbie

Berichtdoor Nick » ma feb 20, 2006 1:39 pm

YaDe we wachten op uw reactie
Je kan mij er straks wel tegenkomen.
Nick
Regular

Berichtdoor Magnum » ma feb 20, 2006 7:36 pm

Inderdaad zijn plantenbestand is meestal zeer vlug uitverkocht, het aanbod van soorten is inderdaad niet zo super groot maar zoals je zelf zegt verzorgt en de vergelijking met botia in deurne kan gerust opgaan al heb je bij den botia iets meer tijd nodig luc (de eigenaar) is nogal een héél sociaal persoon die graag een babbeltje slaat hahaha.
Magnum
Newbie

Berichtdoor YaDe » ma feb 20, 2006 9:11 pm

wel ik ben er niet positief over maar evenwel ook niet negatief hoor.
Toen wij( dopeyke en ik) er binnen gingen vorige keer idd geen enkele dode vis gevonden. Het was er netjes maar ik vond er niet mijn ding, de bakken staan zo raar opgesteld door de winkel.
Nu is het wel zo dat dit een van de eerste zaken was die we deden toen we onze eerste bak nog aan het opstarten waren.
Het enige wat me daar vooral erg stoorde was dat daar zulke grote vissen zaten in een veel te klein aquarium, weet enkel wel niet meer welke het waren, mogelijk maanvissen.
We zijn nu dus al fel verwend door zaken als moeskroen, brussels aquarium, hustinckx e.d.
Bij nader inzien zou ik nu nog eens moeten gaan kijken(dopeyke ging vandaag alleen) want als ik even nadenk is het in de siervisvriend en de botia in Deurne ook zo en daar heb ik wel vertrouwen in.
:oops:
Ik denk dus ik ben ... wat als ik dan ff nie denk?
YaDe
Regular

Berichtdoor Nick » ma feb 20, 2006 11:05 pm

het was er idd heel erg leeg. En het algmene visbestand sloeg me ook wat tegen deze keer. Maar zoals ik al zei is het verloop er enorm.

En hij valt te vergelijken met den Botia maar dan ga ik toch liever naar ekeren.
Nick
Regular

Berichtdoor Nick » za maart 25, 2006 7:06 pm

http://www.ekersaquarium.be/index.htm

Sinds heel kort hebben ze ook een website die nog volop in aanbouw is. Mijn aquarium zal er binnekort ook op te zien zijn :roll:
Nick
Regular

Keer terug naar Antwerpen