Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Huygen Voeders - Heist-op-den-Berg

Winkels in de Provincie Antwerpen
Bookmark and Share

Berichtdoor davy1977 » vr feb 21, 2014 1:29 pm

Deze dierenwinkel is de laatste maanden sterk vernieuwd. In de aquariumafdeling staan nu ook nieuwe bakken waardoor de afdeling veel groter is dan vroeger. Misschien niet een heel uitgebreid assortiment maar ik schat toch een stuk of 40 bakken met enkel warmwatervissen. Veelal de courante soorten maar ook kogelvissen en dwergklauwkikkers. De betta's zitten niet meer in kleine potjes maar elk mannetje zit bij in een bak andere vissen... zoals tegenwoordig in meerdere winkels aan het opkomen is. Geen zeewatervissen maar deze heb ik niet nodig.

Had er platy's gekocht maar deze zijn binnen de week gestorven. Teruggegaan en de platy bak had een ziekte. Andere vissen waren gezond maar bij de platy's waren enkele dode visjes en de bak was uit de verkoop gehaald. Kan altijd gebeuren. Ik heb 2 platy's uit een andere bak meegekregen, welke normaal duurder waren.

Qua voeding hebben ze het volledige tetra assortiment, geen sera. Ook diepvries en levend voer. Prijzen zijn gemiddeld maar filtermateriaal is wel heel goed geprijsd. bvb juwel filterwatten voor bioflow3 was 1,4 terwijl dit meestal 1.8 kost. Meteen een voorraadje ingekocht ;-) Juwel cirax bvb 6 euro. Qua materiaal zowat de basis zaken.

Koudwater heb ik niet naar gekeken.

Huygen Voeders
Stationsplein 11
2220 Heist-op-den-Berg
davy1977
Newbie

Aquarium type: juwel rio 125

Re: Huygen Voeders - Heist-op-den-Berg

Berichtdoor Stekke » vr feb 21, 2014 2:26 pm

hier ga ik ook af en toe, vriendelijke mensen, maar denk da je best niet te veel uitgebreide info hier maar wel ruimere keuze idd dan vroeger
Stekke
Moderator

Aquarium type: Rio400 (west afrikaanse biotoop)

Berichtdoor Kamil » di maart 04, 2014 4:45 am

Ben er eens binnen gesprongen ,en bakken zagen er wel redelijk uit ,alleen aan de donkere kant (verlichting??).
Wel de moeite om af en toe eens binnen te springen , ze hebben een aantal zaken in aanbieding (einde reeks ).
Ik heb er zelf nog geen vissen gekocht.
Kamil
Regular

Aquarium type: Aquatlantis 75 ,iFish , Cayman 50

Berichtdoor koekiewim » zo sep 13, 2015 10:21 pm

Ik ben er vrijdag even gepasseerd. Heb geen enkele dode vis gezien en waren ook goed geprijsd.Wel enkele planten gekocht die ook goed geprijsd waren. ook nog mooi hout gezien.
ik kom hier zeker nog eens terug.
koekiewim
Newbie

Aquarium type: gezelschapsaquarium

Berichtdoor Chrulin » wo jun 07, 2017 6:47 pm

Vandaag hier voor de 2de keer geweest.
Ik heb hier toch weer mijn ogen uitgekeken en moeten inhouden.
Vooral voor de buitengewone formaten van sommige vissen.
Buiten het standaard assortiment zitten hier ook mooie roofvissen en volwassen cichliden.
Zeker voor mensen met carnivoren is dit interessant.

Ik kom hier zeker nog terug want het is echt een fijne winkel.

Ps. Ik heb enkel een tijgerspatelbekmeerval van 25cm meegenomen dus ik ben best flink geweest ;D
It's the human that creates the aquarium, but it's the fish that makes it beautiful.
Chrulin
Newbie

Aquarium type: Aquatlantis Fusion 200

Keer terug naar Antwerpen