Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Piranha's houden

Hier kan je vragen stellen over de verschillende vis-combinaties. Wil je weten of je huidige visbezetting wel correct is dan kan je dit hier even vragen.
Bookmark and Share

Piranha's houden

Berichtdoor baenske » ma nov 30, 2015 9:00 am

Hey luitjes,

ik wil me even informeren over het houden van piranha's. Gezien ze op ons werk een piranha als mascotte hebben wouden de bazen zulke beestjes in een aquarium gaan houden. Gezien ik hiermee total geen ervaring heb en toch de beste omstandigheden wil voor de beestjes had ik dus graag zoveel mogelijk info ingewonnen over de zaken die hiervoor vereist zijn.
gelukkig heb ik de leverdatum van de vissen toch even heb kunnen uitstellen zodanig dat de bak eerst in orde gezet kan worden en kan indraaien (helaas ontbrak t hier aan kennis bij t management).
dus alles, maar dan ook alles van info hieromternt is welkom, gaande van bodem, planten, voeder, filter, waardes, ... Ikzelf heb enkel ervaring met een gezelschapsaquarium en dus verre van een expert, maar men leert altijd en ik zal dan waarschijnlijk de verzorging ervan op mij gaan nemen.

alvast dank!
baenske
Newbie

Aquarium type: ferplast cayman 110

Re: Piranha's houden

Berichtdoor eltwee » ma nov 30, 2015 9:36 pm

Zeer goede info te vinden op google, gewoon piranha aquarium typen. De 1e hit is al raak.

L2
eltwee
Hardened

Aquarium type: ik hou niet van verplicht

Keer terug naar De wegwijzer