[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Visbestand

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Visbestand

Hier kan je vragen stellen over de verschillende vis-combinaties. Wil je weten of je huidige visbezetting wel correct is dan kan je dit hier even vragen.
Bookmark and Share

Visbestand

Berichtdoor Emmy » di maart 20, 2018 7:56 am

Ik heb in mijn vision 180, een koppel apistogramma borelli opal, 15 kardinaal tetra’s, 10 japonica garnalen en, 4 dwergharnasmeervalletjes.
Omdat het in het midden en boven nogal kaal is, had ik,er graag nog een harem dwerg gourami’s bij, kan dit ? Goede raad is welkom, groetjes Emmy
Emmy
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar De wegwijzer