Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Indische modderkruipers

Alles over deze vissen vind je hier. (Botia, Pangio, Noemacheilus, Liniparhomaloptera, ...)
Bookmark and Share

Berichtdoor marlène » wo apr 26, 2006 8:46 pm

Hé mensen hoe is het vandaag met jullie Khuli's. Na een lange slome winter, was er vanavodn voor het eerst in maanden weer een die een flinke rondedans door het aquarium maakte. :lol:
Deze dag was het hier lekker zonnig en toen de lucht ineens begon te betrekken, ging ie als een dolleman door het aquarium.
marlène
Hardened Pro

Berichtdoor YaDe » do apr 27, 2006 11:24 am

de mijne zijn vrij rustig maar bij het eerste zonnetje werden die in dopeykes bak ook levendiger.
Er was er een die echt heel dol werd terug dus het is bij deze denk ik bewezen dat kuhli's goede weermannen of -vrouwen zouden kunnen zijn
:lol: :lol: :lol:
Ik denk dus ik ben ... wat als ik dan ff nie denk?
YaDe
Regular

Berichtdoor marlène » di jul 04, 2006 9:03 pm

Het weer is weer warm en drukkend. En hoera, gister en vandaag zag ik weer khuli's terwijl ik dacht dat ze dood waren gegaan tijdens de afgelopen epidemie in mijn bak. Wat een opluchting dat ik in ieder geval een van mijn dikke palingen zag en ook een van mijn nieuwere. Die waren namelijk zeer onwel geworden van de medicijnen, maar blijkbaar hebben ze het toch overleeft na de flinke verversing en het filteren over kool. :lol:
marlène
Hardened Pro

Berichtdoor marlène » do jul 06, 2006 8:54 pm

Hier hetzelfde, ze wedijveren met de kempvissen om de eerste plaats. :lol:
marlène
Hardened Pro

Berichtdoor Steven166 » di maart 06, 2007 4:38 pm

had rvroeger 2 in men vroeger aqua, 1 gestorven en toen ik gestopt was met warm water aqua had ik deze bij men goudvissen gezet samen met siamese algeneter en die leven nu alle 2 nog altijd na 2jaar tssn de goudvisjes

ga het slangske binnen week in men heropgestarte bak terugzetten, siamese algeneter blijft bij de goudvissen, te aggressief enzo, is nu al denk ik jaar of 6-7 ouden 10a12 cm groot
150*50*50 malawi nonmbuna
150*40*50 malawi mbuna
100*40*50 uitzwemmer
80*30*40 + 60*30*30 + 40*30*30 klein grut
Steven166
Newbie

Berichtdoor ARN » do maart 08, 2007 1:15 pm

Ik heb er een eind geleden 4 gekocht. Kort erna is er eentje gestorven. Nu doen de drie anderen het goed. Ze hebben een voorkeur voor zand en er mogen idd geen scherpe kiezels in de bak liggen. Liefst hebben ze ook wat beplanting. Ze zijn verzot op tubifex naar 't schijnt maar voedertabletten en droogvoer lusten ze ook, toch als ze droogvoer kunnen bemachtigen.
ARN
Newbie

Berichtdoor Silver pearl » za maart 10, 2007 1:09 pm

Heb er ook 5 gekocht... eerst 3 dan nog es 2 bijgekocht omdat ik ze zo zalig vind...

De laatste 2 die bijgekocht zijn zien er wel niet zo gezond uit.
Sloegen een beetje richting paars uit. :shock:
Daar de andere nog altijd hun mooie kleuren hadden...?

Voor de rest komen ze af en toe es piepen en zwemmen met momenten als zotten rond.
Silver pearl
Newbie

Berichtdoor Zwaard Drager » za maart 10, 2007 7:52 pm

ik heb er ook 5. soms gaan ze achter het plaatje zitten van mijn eheim aquaball. ook zitten ze graag in een rots met allemaal kleine gaatjes.
ik zou niet waten wat ze eten. ik denk gewoon mijn vipan.
AC/DC Ain't Noise Pollution, but why is there a Rock 'N'Roll Damnation?

viewtopic.php?p=58716#58716
viewtopic.php?t=5373&start=0
Zwaard Drager
Hardened

Vorige

Keer terug naar Modderkruipers & aanverwanten