[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Nieuw met Co2

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Nieuw met Co2

Hier kan je alles kwijt i.v.m. de techniek. Onderwerpen die je in bovenstaande topic's niet kan plaatsen vinden hier hun plaats.
Bookmark and Share

Nieuw met Co2

Berichtdoor dimie92 » vr jan 05, 2018 3:51 pm

Beste forum leden.
Ik heb een juwel vision 260 met JBL e901 buitenfilter.
Nu heb ik de stap naar Co2 gemaakt en heb mij een colombo advance set (800gr fles ) met JBL inline diffuser aangeschaft.
Nu heb ik meerdere vragen hierover :
Wat is de meest gebruikte werkdruk ? Ik sta momenteel op 30psi / 2bar.
Mijn co2 indicator die in de bak hangt is wel groen maar ik vind dat de JBL inline diffuser een sissend geluid maakt. Er komen kleine CO2 belletjes uit mijn uitgangsmond van de filter maar ook wat grotere bellen die rechtstreeks naar het oppervlakte gaan. Iemand die ook deze diffuser gebruikt en me kan vertellen of dit normaal is ? Het CO2 staat nu bijna 2 weken te draaien dus daarom de vraag of dit normaal is :).

Alvast bedankt !
dimie92
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar Andere