[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Black Molly vrouw is nu man

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Black Molly vrouw is nu man

Hier kan je alles kwijt i.v.m. de techniek. Onderwerpen die je in bovenstaande topic's niet kan plaatsen vinden hier hun plaats.
Bookmark and Share

Black Molly vrouw is nu man

Berichtdoor AMR » za jan 27, 2018 9:43 pm

Goedenavond,
Mijn Black Molly was eerst een vrouw (zo zag ze/hij eruit tenminste :P ), alleen lijkt nu op een man. Nu heb ik ergens gelezen dat dit inderdaad mogenlijk is. Ik heb geen mannetjes meer, alleen vrouwtjes (op de black Molly waarover we het hebben na), is het nu noodzakelijk om er een mannetje bij te doen?
Deze vis heeft overigens nooit jonkies gekregen, zoals de andere vrouwtjes. Ik wil graag wel blijven fokken, maar kan dit dan met deze man/vrouw of moet je er dan toch een man bij gooien?
Groetjes Amber
AMR
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar Andere