Inloggen/Registreren

Zoeken Help

24/2 - 25/2 Forum OFFLINE

Wat wordt veranderd aan het forum , kan je hier terugvinden. Nieuwe onderdelen, rubrieken, ...
Bookmark and Share

24/2 - 25/2 Forum OFFLINE

Berichtdoor Admin » ma feb 26, 2007 8:44 pm

Beste bezoekers,

Afgelopen weekend kende dit forum wat problemen. Zo kon er niemand van de bezoekers inloggen en leek het alsof het forum volledig was verdwenen.

Er bleek een probleem te zijn met een 'tabel' die gecrashed was. Gelukkig heeft men dit tijdig kunnen herstellen.

Nu is mijn vraag naar jullie toe, indien jullie nog problemen ondervinden of bepaalde zaken hier op het forum opmerken dat niet loopt zoals het zou moeten, laat het me dan maar weten in deze topic.

Mijn excuses voor het ongemak en ik dank jullie voor het geduld.

Tot in één van de topic's :D

Greetzz :wink:
Laatst bijgewerkt door Admin op wo aug 01, 2007 11:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Bezoek ook mijn website --> HET ZOETWATERAQUARIUM
Admin
Site Admin

Aquarium type: Juwel Trigon 350

Berichtdoor marlène » di feb 27, 2007 2:34 pm

De laatste pagina. 17 van Alains fototopic geeft steeds rare problemen. Gisteren kreeg ik hem een paar keer niet geopend.
Nu staat er dat er op pagina 17 geen reacties staan terwijl ik weet dat dit wel zo was. :?
marlène
Hardened Pro

Berichtdoor ARN » di feb 27, 2007 5:04 pm

In je topics-tabel is er een veld die bij houdt hoeveel post er in die topic zijn geplaatst. Dit zou, momenteel toch moeten teruggebracht worden tot 270 (aantal posts binnen die topic) en de problemen zijn opgelost. Dit probleem lost zichzelf niet op maar heeft geen invloed op andere topics tenzij daar ook fouten zitten.

grtz
ARN
Newbie

Berichtdoor Admin » di feb 27, 2007 8:44 pm

normaal gezien, zijn er nu geen prob's meer :? :oops: ... t'is te hopen dat ik me niet vergis :lol:

Admin
Site Admin

Berichtdoor Maaslander » di nov 06, 2007 4:08 pm

Ik heb een tijdje geleden maanden niet kunnen inloggen op dit forum en ik kon ook mijn paswoord niet opvragen. Heb toen nog een mail naar een info-adres en jopperke gestuurd, maar zonder reactie. Sinds een aantal maanden terug ging het dan plots wel weer.
Maaslander
Hardened

Berichtdoor Admin » vr nov 16, 2007 8:33 am

Hey Maaslander,

Mocht dit nog eens voorvallen, dan mag je me steeds een mailtje sturen. Dan kan k nagaan wat er fout liep.

Admin
Site Admin

Keer terug naar Forum aanpassingen