Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Nieuwe rubrieken

Wat wordt veranderd aan het forum , kan je hier terugvinden. Nieuwe onderdelen, rubrieken, ...
Bookmark and Share

Zijn deze nieuwe rubrieken een goed idee?

1 wel, 2 niet
1
9%
2 wel, 1 niet
3
27%
Allebei een goed idee
6
55%
Allebei geen goed idee
1
9%

Totaal aantal stemmen : 11

Nieuwe rubrieken

Berichtdoor RCP » di okt 03, 2006 7:29 pm

Heey iedereen,

Ik kwam op het idee (nou ja, zag het eigenlijk op andere fora) om hier 2 nieuwe rubrieken toe te voegen:

1.Afrikaanse Cichliden: Het is nu niet echt handig dat cichliden uit de Afrikaanse meren en uit ZA door elkaar staan, mischien is het handiger om het te veranderen in 'Afrikaanse Cichliden', (de al bestaande) 'Dwergcichliden' en 'Overige Cichliden'.

2.Polls en meningen: Hier kunnnen dan alle 'polls' geplaatst worden, ook kun je hier dan topics plaatsen omtrend de mening van andere mensen.

Nou ik hoor het wel,

Grtz Robin
200x60x60 met Malawi-cichliden
100x40x50 gaat binnenkort opnieuw ingericht worden

~Lid van AV Paluzee~
RCP
Regular

Berichtdoor marlène » di okt 03, 2006 9:03 pm

Oops een fout vakje aangekruisd. :?

Hoewel ik het opperen van een nieuw idee altijd waardeer Robin, vind ik
beiden niet zo een goed idee.

Als je nog meer cyclides opdeelt moet je eerst weten bij welke soort je vraag hoort. Dat is drempelverhogend voor mensen die er geen verstand van hebben, en juist het forum bezoeken omdat ze dingen willen leren.

Polls zijn leuk om te doen bij het onderwerp waar je in geinteresseerd bent en polls over allerlei dingen zijn prima op de plek bij de babbelbox.

Je moet ook niet te veel rubrieken hebben, vind ik. Nu met de laatste uitbreidingen scrollt het niet meer zo lekker als vroeger en is het ook niet meer zo overzichtelijk. Dat vind ik jammer, en ik zou er dus zo min mogelijk rubrieken bij hebben.
marlène
Hardened Pro

Berichtdoor RCP » di okt 03, 2006 9:59 pm

marlène schreef:Oops een fout vakje aangekruisd. :?

Hoewel ik het opperen van een nieuw idee altijd waardeer Robin, vind ik
beiden niet zo een goed idee.

Als je nog meer cyclides opdeelt moet je eerst weten bij welke soort je vraag hoort. Dat is drempelverhogend voor mensen die er geen verstand van hebben, en juist het forum bezoeken omdat ze dingen willen leren.

Polls zijn leuk om te doen bij het onderwerp waar je in geinteresseerd bent en polls over allerlei dingen zijn prima op de plek bij de babbelbox.

Je moet ook niet te veel rubrieken hebben, vind ik. Nu met de laatste uitbreidingen scrollt het niet meer zo lekker als vroeger en is het ook niet meer zo overzichtelijk. Dat vind ik jammer, en ik zou er dus zo min mogelijk rubrieken bij hebben.

Daar zit zeker wat in, topic mag verwijdert worden.
200x60x60 met Malawi-cichliden
100x40x50 gaat binnenkort opnieuw ingericht worden

~Lid van AV Paluzee~
RCP
Regular

Berichtdoor Heorogar » di okt 03, 2006 10:46 pm

Is het niet mogelijk om 'Cichliden' als rubriek te laten staan, maar dan via 'tags' op te delen in 'algemeen', 'dwerg', 'ZA' en 'Afrika'. Dan kan je ze altijd opzoeken via de zoekfunctie. Maar een voorstel hè, weet begot niet hoe dat zou moeten.
Houdt het midden dus drempelverlaging en verhoging. Je moet iets kunnen vinden als je er nog niets van weet, ok, maar door wat te zoeken leer je ook nog wat bij.
Daudhalagidh: walking on the beaten tracks of forking paths, time's deadly kiss is everywhere ...
Heorogar
Hardened

Keer terug naar Forum aanpassingen