Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Moderators.

Wat wordt veranderd aan het forum , kan je hier terugvinden. Nieuwe onderdelen, rubrieken, ...
Bookmark and Share

Moderators.

Berichtdoor marlène » wo aug 30, 2006 9:02 pm

Wat mij nu ineens opvalt, maar misschien heb ik dat al een tijdje over het hoofd gezien heb, is dat er wat moderator wisselingen zijn?
Is dat niet een babbeltje waard of heb ik dat ook gemist?

In ieder geval GK, Borger, Heorograr, en B-check, en Dopeyke; fijn dat jullie het goed werk voor ons willen doen zodat we met ze allen kunnen genieten van deze ontmoetingsplaats!

En Lenny en Diesel natuurlijk ook, want jullie lange staat van dienst, maakt dat dit al zo lang zo'n fijne plaats is.

Het valt me trouwens ook op dat de Admin weer heel aanwezig is. Leuk! En die nieuwe kwis zal ons nog veel plezier en wijsheid bezorgen.
marlène
Hardened Pro

Berichtdoor Admin » wo aug 30, 2006 9:12 pm

Hey Marlène dat heb je idd goed gezien. Er zijn wat wisselingen gebeurt voorwat betreft de moderators. Dit leek me noodzakelijk omdat sommige mod's niet frequent meer aanwezig zijn, waardoor sommige topic's, reply enzovoor niet meer worden nagekeken waardoor het forum er wat onordelijk overkomt.

Graag had ik van dit forum een nog meer uitgebreid en beter bekend forum te maken.
Ook de laatste problemen met de spybots en toestanden wil ik van de baan hebben. Ook hier is een opvolging nodig.

Ik hoop dat deze wendig het forum ten goede zal komen , zodat er nog meer bezoekers de weg vinden naar dit forum.

Ik hoop u bij deze wat meer uitleg gegeven te hebben.

Greetzz :wink:
Bezoek ook mijn website --> HET ZOETWATERAQUARIUM
Admin
Site Admin

Aquarium type: Juwel Trigon 350

Berichtdoor marlène » wo aug 30, 2006 9:55 pm

Misschien heb ik dan gelijk een tip.
Vanaf de site is het eenvoudig om op het forum te komen. Maar als je via bv. google op dit forum terecht bent gekomen is het niet eenvoudig om de weg naar de site te vinden.
De site en het forum zouden wat mij betreft meer gekoppeld, een geheel kunnen zijn. Dan kan alle vastgestelde goede info een makkelijk te vinden plaats op de site krijgen en het forum meer de meedenk-, meeleef- en wegwijsfunctie.
marlène
Hardened Pro

Berichtdoor Admin » wo aug 30, 2006 10:00 pm

geen slecht punt, maar hoe pak je zoiets aan. Ik heb dit ook al gedacht. Binnenkort wordt het logo hier van PHPBB vervangen door het logo dat je ook in mijn avatar terugvindt , dus dit zal al een herkenpunt zijn.

Ik heb al gedacht van de link die hierboven staat onder de titel Het Zoetwateraquarium actief te maken, maar dat lijkt me niet te lukken.

Mss zijn er nog manieren. Indien dit zo is mag je mij dit altijd laten weten.

Admin
Site Admin

Berichtdoor John » do aug 31, 2006 11:48 am

Administrator schreef:geen slecht punt, maar hoe pak je zoiets aan. Ik heb dit ook al gedacht. Binnenkort wordt het logo hier van PHPBB vervangen door het logo dat je ook in mijn avatar terugvindt , dus dit zal al een herkenpunt zijn.

Ik heb al gedacht van de link die hierboven staat onder de titel Het Zoetwateraquarium actief te maken, maar dat lijkt me niet te lukken.

je kan het logo toch ook linken naar de site?
John
Newbie

Berichtdoor Admin » za sep 02, 2006 10:58 am

John schreef:
Administrator schreef:geen slecht punt, maar hoe pak je zoiets aan. Ik heb dit ook al gedacht. Binnenkort wordt het logo hier van PHPBB vervangen door het logo dat je ook in mijn avatar terugvindt , dus dit zal al een herkenpunt zijn.

John,

In deze configuratie van het phpbb, lukt mij dat niet. Dis is enkel voor boilie weggelegd :lol: :lol: .

Admin
Site Admin

Berichtdoor John » za sep 02, 2006 3:25 pm

Administrator schreef:
John schreef:

John,

In deze configuratie van het phpbb, lukt mij dat niet. Dis is enkel voor boilie weggelegd :lol: :lol: .

mij wel ;-)

heb vroeger nog een groot phpbb forum gehad van een tuningwebsite... had op het laatste 600 actieve gebruikers.

veel testen is de boodschap, wat niet altijd even simpel is bij een lopende site/forum.

moet eerlijk toegeven, had gedacht van een site te starten over het aqua gebeuren maar ben dan deze tegen gekomen en het dan maar zo te laten :-) beter één goede dan hier en daar een kleintje.

ps heb jij die email functie uitgezet? want ik krijg nooit een mail als er op een topic gereageerd wordt....
John
Newbie

Berichtdoor Diesel » za sep 02, 2006 3:31 pm

Er zijn wat problemen op het forum met de software John, zo komen mails niet meer aan en hebben we problemen met het posten.

Ik heb zo het vermoeden dat Win(administrator) je hulp goed kan gebruiken, maar ik ga natuurlijk niet voor wim praten..
Ik zal hem even een mailtje sturen voor je via de normale manier :lol:
Diesel
Hardened

Berichtdoor jopperke » di sep 19, 2006 6:31 pm

En wees gerust: ik heb niet zoveel tijd meer en post dus niet zo frequent, maar ik hou wel degelijk een oogje in het zeil! Wees gewaarschuwd, alle snoodaards die van dit forum een boeltje willen maken!! :twisted:
I am who I am, that 's just me! ;)
jopperke
Hardened

Berichtdoor lenny » wo sep 20, 2006 8:55 pm

Door omstandigheden pas ik dezelfde strategie toe als Els, dus wees op je hoede! :twisted: :lol:
lenny
Hardened

Berichtdoor marlène » wo sep 20, 2006 11:41 pm

Nou Lenny en Els,

Ik hoop dat jullie spoedig tijd en ruimte zullen vinden, en indien nodig, neem je tijd.
We zullen jullie missen om je positieve bijdrage, niet om je strengheid. :wink:
marlène
Hardened Pro

Berichtdoor jopperke » wo sep 20, 2006 11:55 pm

Hmmm, voorlopig zit meer tijd er toch niet in vrees ik... Vanaf volgende week volg ik een vierweekse cursus 'proefdierkunde'. Elke dag van 9-17.30uur les en tussendoor nog de 18 poezen verzorgen. Aansluitend is er nog examen, practicaverslagen inleveren en werkjes voorbrengen. 'k Ga dus niet direct tijd op overschot hebben... :?

Maar met jou erbij, kan het gewoon niet mislopen hè Marlène! :wink:
I am who I am, that 's just me! ;)
jopperke
Hardened

Berichtdoor marlène » do sep 21, 2006 12:03 am

jopperke schreef: 'k Ga dus niet direct tijd op overschot hebben... :?

Nee, maar het lijkt me een mooi leven en je wordt er wijs van. Later gaan wij hier nog veel profijt van hebben, ik voel het.... :lol:

Wij zullen geduldig wachten.
marlène
Hardened Pro

Keer terug naar Forum aanpassingen