Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Neon uit het niets in me bak

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Neon uit het niets in me bak

Alles over deze vissoort kan je hier plaatsen.
(Hyphessobrycon, Hemigrammus, Nematobrycon, Paracheirodon, Moenkhausia, Phenacogrammus, Nematobrycon, ...)
Bookmark and Share

Neon uit het niets in me bak

Berichtdoor Subhaank » di jun 02, 2015 9:33 pm

Hallo, ik had laatst 10 neons, 2 gingen dood door de filter. Ze waren erin gegaan. Eigenlijk 3, de vierde bracht ik terug wegens overbevolking. :? maar de een van de 3 die in de filter waren gezogen leefde nog. Ik dacht dat deze het niet zou gaan redden. Want hij lag gewoon stil op de oppervlakte alsof hij dood was en was zijn kleur al kwijt. Een of twee dagen later, zie ik opeens in plaats van 6 neons 7. Ik denk niet dat dit uit een eitje is gekomen. Want dan zijn ze nog super klein en jong. Deze lijkt gewoon precies op mijn andere neons. Dit is wel heel raar. Als dit de ene vis is die dood bleek te zijn, zijn kleur zo snel al heel mooi heeft gekregen, super actief en gezond is zoals de andere, dan ben ik wel een hele goede genezer, (door niks te doen). :D maar weet iemand hier iets over?
Subhaank
Newbie

Aquarium type: Planten aquarium

Re: Neon uit het niets in me bak

Berichtdoor Panduro » di jun 02, 2015 9:46 pm

Soms kan je moeilijk tellen. Dus tel ze nog een keer of neem een foto van allen tezamen. Kan soms helpen. Anders ja heb je geluk.
Panduro
Regular

Aquarium type: ZA biotoop colisa 1200, gezelschap 60l

Re: Neon uit het niets in me bak

Berichtdoor Subhaank » wo jun 03, 2015 1:20 pm

Panduro schreef:Soms kan je moeilijk tellen. Dus tel ze nog een keer of neem een foto van allen tezamen. Kan soms helpen. Anders ja heb je geluk.

Ik heb wel vaker geteld. En ja ik zie er 7' ja over geluk kan er wel sprake zijn :)
Subhaank
Newbie

Aquarium type: Planten aquarium

Keer terug naar Karperzalmen en barbelen