[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Vijver in veranda

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Vijver in veranda

Hier kan je terecht met algemene vragen omtrent uw vijver.
Bookmark and Share

Vijver in veranda

Berichtdoor Konve » zo jan 18, 2015 10:02 pm

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum als geregistreerde user. Ik kom hier af en toe wel eens spieken als ik met een vraag zit mbt mijn aquarium maar nu zit ik met een vraag mbt mijn (toekomstige) vijver waarover ik nog niets terugvind.

Ik lig momenteel met een vijver net voor mijn keukenramen. Dat is zeer leuk want je hebt zo super zicht op de vissen van aan de keukentafel (het is een gewone vijver met goudvissen en goudwindes trouwens). Nu zijn we van plan om ons huis wat uit te breiden. De beste optie is om een veranda bij te bouwen op de plaats waar de vijver nu ligt.

Aangezien ik mijn vijver niet wil opgeven zal ik die zeker verleggen ( en ook een stukje uitbreiden :D ). Nu zat ik zo te denken dat het wel leuk zou zijn om die vijver ook in de veranda te laten binnenkomen. Ik heb zo een binnenvijver ook altijd al leuk gevonden en de combinatie van de twee lijkt me wel leuk. Ik zou bijvoorbeeld een soort glazen vloer kunnen maken waaronder een deel van de vijver dan binnen ligt. Ik zit echter met veel vragen of dit zou kunnen en hoe ik dat dan best zou aanpakken (damp, onderhoud, temperatuur ( van een koudebrug gesproken....)).

Heeft iemand hier ervaring mee? Of gewoon goede raad?

Alvast bedankt.

K
Konve
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar Vijver algemeen