[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Aquariaforum.be • Toon onderwerp - kweken honinggoerami
Omschakelen naar desktop versie
Heb je kweekervaring of vragen m.b.t. het kweken van zijn siervissen dan kan je hier uw vragen stellen.
Plaats een reactie

kweken honinggoerami

wo maart 05, 2014 10:30 pm

Hey allemaal,

Het begon allemaal toen ik precies een hoopje sh*t zag drijven in mijn aquarium met daaronder een driftig mannetje met zijn pronkende zwarte buik. Nog geen dag later zwommen er honderde kleine visjes rond, die nagejaagd werden door hun papa. Dus heb ik er een 80 tal uitgevangen en in een klein bakje gezet met heel veel eendenkroos en een beukenblad op de bodem. Het bakje was en is nog steeds onverwarmd. Ik voeder ze elke dag al durf ik wel eens een dag overslagen, ik zie door het eikenblad toch regelmatig plankton in het bakje dus voedsel genoeg. Dat merk ik dan ook aan de uitwerpselen op de bodem :D hoeveel er nu nog over zijn weet ik niet exact, maar het zullen er toch nog een 20 tot 50 tal zijn, groeien doen ze heel langzaam, op het gemakje. Het water wordt eens per week ververst, als ik dat ook niet vergeet haha :shock:

Mijn bemerking, de natuur zijn gang laten gaan, het groeit wel haha
Plaats een reactie