[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Blauwe Haai Voeding

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Blauwe Haai Voeding

Heb je vragen over de eetgewoonten van jullie vissen of heb je vragen over een bepaald merk van voeding, dan is dit de plaats.
Bookmark and Share

Blauwe Haai Voeding

Berichtdoor Jay Hograt » wo mei 30, 2018 11:40 am

Ik heb laatst 2 nieuwe blauwe haaitjes (Pangasius Sutchi) gekocht.
Mijn vraag is of iemand weet wat het beste voer is?
Ik weet dat ze het liefste levend voer hebben maar ik heb niet echt een idee welk voer het beste is, ze zijn namelijk nog maar 8cm.
(Dat deze beestjes meer dan een meter worden of zelfs 2 meter dat weet ik al dus kom alstublieft niet met het verhaal dat deze beesten niet particulier gehouden kunnen worden, ik heb namelijk mijn kelder omgebouwd tot aquarium galerij en ze hebben straks: 5m x 6m x 1.8m zwemruimte en dat is ruim voldoende. 54.000 Liter hebben we het nu over. :D )

Ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat deze zo gezond mogelijk vrij snel groot worden zodat ze in de nieuwe mega tank kunnen. :D
Jay Hograt
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar Voeding