Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Nieuwe aqarium juwel rio 125

Plaats hier jouw verhaal i.v.m. de opstart van uw aquarium.
Bookmark and Share

Nieuwe aqarium juwel rio 125

Berichtdoor Kristofke89 » di mei 22, 2018 8:32 am

Ik heb net een nieuwe aquarium gekocht een juwel rio 125, ik heb nog nooit een aquarium gehad. Ik heb eerst de achterwand erin geplakt en laten drogen daarna grind gewassen en erin gedaan, stenen gezet en hout (deze drijft op het water en blijft ni beneden) dan half gevuld en planten gezet daarna gevuld en filer, verwarming, licht en zuurstofpomp aangezet. De verkoper zegt dat ik er 3 producten moest indoen sera filterstarter, sera aquatan en sera bio nitrivec. Ik heb nu enkel de sera filterstarter eringedaan omdat ik het water al eens had getest met een teststrook en daaruit blijkt dat het water goed sta, normaal zou de aquatan in het aquarium moeten voor chloor, deze is bij de test nul en zou bio nitrivec moeten toevoegen maar deze staat bij de test ook goed. Het water is na het toevoegen van de filterstarter troebel geworden.Nu is mij vraag na heel mijn uitleg, zijn deze producten nodig en hoelang duurt het normaal voor er vissen in kunnen? Ik wou er guppy gaan in zetten om te beginne.
Kristofke89
Newbie

Aquarium type: Juwel rio 125

Keer terug naar Opstart van het aquarium