[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Opstart aquarium

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Opstart aquarium

Plaats hier jouw verhaal i.v.m. de opstart van uw aquarium.
Bookmark and Share

Opstart aquarium

Berichtdoor Shamer » di apr 10, 2018 9:24 pm

Hallo, ik ga binnenkort na een aantal jaren geen aquarium te hebben gehad, weer met een nieuwe bak beginnen. Ik heb het volgende bestand in gedachten:

3x dwerggoerami (1xman 2x vrouw)
10x kegelvlekbarbeel
3x otocinclus affinis of vittatus
3x caridina multidentata

Ik wil een juwell primo 110 bak kopen, met binnenfilter. Ik vraag mij af of dit (het filtersysteem) problemen oplevert voor de goerami's.

Graag hoor ik jullie reacties!
Shamer
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar Opstart van het aquarium