Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Niet natuurlijke inrichting

Hier kan je foto's of filmpjes plaatsen van je eigen aquarium of van foto's die je op het internet terugvindt.
Forumregels
Voor het plaatsen van foto's !!! Zet de link van je foto tussen de "Rimg" knop !!!!
Dan wordt je foto automatisch verkleind op het forum .
Bookmark and Share

Niet natuurlijke inrichting

Berichtdoor Ocram » wo aug 02, 2017 7:26 pm

Voor de inrichting van een aquarium grijpen de meeste terug naar een natuurlijke biotoop dat ze zo goed mogelijk willen nabootsen. Stenen, rotsen en enkel plantjes gecombineerd met een mooie achterwand.

Iedereen heeft zijn eigen mening over de Amerikaanse serie Tanked waar de meest gekke zaken worden gedaan.

Ok, een DJ met een aquarium dat verwerkt is in een draaitafel met een equalizer van lichtjes is niet echt wat je moet doen ; dat lijkt me totaal niet goed voor de vissen. :roll:

Bij een andere DJ was het vis-vriendelijker. Die bestelde een aquarium met een 3-koppige draak in die eigenlijk mooi paste bij de rest van zijn interieur. Teveel kitsch voor mij persoonlijk maar ik denk dat de man er wel blij mee was.

Een rapper met een bling-bling aquarium : tja, ... als je een rapper bent zal je dat wel beter vinden dan een doorsnee aquarium

En als je er over nadenkt : why not ? Al moet het niet zo Amerikaans "over-the-top" zijn.

Waarom zou een liefhebber van oude VW kevers geen mini-wrak op de bodem van zijn aquarium zetten ?

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Als de inrichting voldoet aan de technische noden van de vissen (genoeg schuilplaatsen, geen scherpe kantjes, zand of kiezenbodem, ...) is het ok. Veruit de meeste vissen die je koopt hebben in hun leven enkel een kweekbak van binnen gezien en hebben nooit in de zee of een meer rondgezwommen.

Vandaar mijn vraag : heeft er iemand zelf een niet-natuurlijke inrichting van zijn aquarium waar de vissen happy zijn ?
Ocram
Newbie

Aquarium type: nog geen

Keer terug naar Foto album