[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Rode planten gaan stuk

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Rode planten gaan stuk

Planten die het slecht doen, of helemaal afsterven.
Bookmark and Share

Rode planten gaan stuk

Berichtdoor JohanR » di feb 06, 2018 11:34 pm

Hallo,

Ik heb een Vision 180met LED verlichting en CO2 toevoer.
Ik heb onlangs de CO2 correct afgesteld (op basis van KH en PH) en nu heb ik me opnieuw gewaagd aan rode planten (2 weken geleden).
Ik heb zaterdag de aquarium schoongemaakt en toen zag alles er nog goed uit, maar vandaag zag ik dat de rode planten het plots zeer slecht doen: de blaren lijken aangevreten en de rode kleur is bijna volledig weg. Alle andere planten doen het wel goed.
Ik kan geen foto's plaatsen want ik krijg de melding 'bijlagequotum bereikt'
Kan iemand mij helpen?
JohanR
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar Problemen met planten