[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Goudvis ziek

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Goudvis ziek

Zieke vissen, vraag hier naar raad!
Bookmark and Share

Goudvis ziek

Berichtdoor Aquarius2018 » zo okt 14, 2018 12:26 pm

Beste Aquarianen,

Graag zou ik jullie mening/advies ontvangen over mijn zieke vis (zie foto, duidelijker kon ik het helaas niet vastleggen). De vis ligt het meerendeel van de tijd stil, zwemt schommelend en heeft geen eetlust. De huid vlakbij de kieuw lijkt beschadigd en heeft kleur verloren. Verder zie ik geen afwijkingen aan het lichaam (geen witte stippen bijvoorbeeld). Heeft een van jullie een idee wat er aan de hand is met deze vis? En zo ja, wat voor behandeling ik kan toepassen?

Alvast bedankt!
Aquarius2018
Newbie

Aquarium type:
Re: Goudvis ziek

Berichtdoor Aquarius2018 » zo okt 14, 2018 12:36 pm

Het lukt steeds niet om de foto te plaatsen, ik heb de foto al gecomprimeerd naar het formaat dat vermeld stond in de eerste foutmelding, maar krijg nu de melding dat de "bijlage quota" is bereikt. Als iemand een tip heett over hoe ik dit kan oplossen hoor ik het graag!
Aquarius2018
Newbie

Aquarium type:

Keer terug naar Visziekten