[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Zieke Pseudocrenilabrus

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Zieke Pseudocrenilabrus

Zieke vissen, vraag hier naar raad!
Bookmark and Share

Zieke Pseudocrenilabrus

Berichtdoor Devilducki6 » di maart 27, 2018 10:05 pm

Hallo allemaal,

toen ik vandaag thuis kwam, zag ik dan mijn pseudocrenilabrus man een bult op zijn zij heeft. gewoon een bult, geen wondje of verkleuring. wat zou dit kunnen zijn?

groeten,
Ducki
Devilducki6
Newbie

Aquarium type:
Re: Zieke Pseudocrenilabrus

Berichtdoor Werner Wvl » wo maart 28, 2018 7:24 pm

ergens tegenop geknald? :lol:
Werner Wvl
Site Admin

Aquarium type:

Keer terug naar Visziekten