[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - discussen

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

discussen

Hier kan je alles kwijt wat je in de andere categorieën niet terugvindt.
Bookmark and Share

discussen

Berichtdoor marcmats » zo sep 02, 2018 8:14 am

hoi een vraagje als ik mijn discussen diepvries eten geef moet ik het dan eerst laten ontdooien de ene zegt ja de andere nee want de buitenkant van het blokje ontdooid heel snel daar je water bijna 30 gr is en het eten blijft bij één en als je het ontdooid versprijdt het zich over heel je bak en heb je meer afval in je water
marcmats
Newbie

Aquarium type:
Re: discussen

Berichtdoor jacky33 » zo sep 02, 2018 10:57 am

Ik zou het eerst ontdooien. Zelf eet ik ook niet graag nog deels bevroren voedsel.
Er wordt beweerd dat diepvriesvoer veel fosfaat in het water brengt.
Proefondervindelijk heb ik dit echter niet kunnen waarnemen.
Ook wordt beweerd dat bevroren voer bekschimmel kan veroorzaken.
jacky33
Newbie

Aquarium type:
Re: discussen

Berichtdoor terra » ma sep 03, 2018 9:53 am

Ik kies er persoonlijk voor het te ontdooien in water en dan met een zeef te spoelen. Ik vind dat die blokjes, wanneer je ze niet spoelt, een vrij grote wolk 'stof' in het water brengen.
terra
Regular

Aquarium type:

Keer terug naar Babbelbox