[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Draagt mijn schilpad eieren

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Draagt mijn schilpad eieren

Hier kan je alles kwijt wat je in de andere categorieën niet terugvindt.
Bookmark and Share

Draagt mijn schilpad eieren

Berichtdoor Iikkee4 » zo feb 18, 2018 9:49 pm

Ik heb 7 schilpadden in een vijver in huis
Nou heb ik een mannetje dat geslachtrijp is en 2 vrouwtjes die er klaar voor zijn een van de twee is heel dik geworden kan ik hieraan zien dat ze eieren draagt en die binnekort komen ?
Iikkee4
Newbie

Aquarium type:
Re: Draagt mijn schilpad eieren

Berichtdoor Iikkee4 » zo feb 18, 2018 9:54 pm

Het gaat om kruizingen Van rood geelwang en geelbuik
Iikkee4
Newbie

Aquarium type:

Keer terug naar Babbelbox