Inloggen/Registreren

Zoeken Help

planten versturen

Plaats hier planten die wenst te ruilen of te verkopen.
Bookmark and Share

Berichtdoor wax » do aug 30, 2007 9:03 am

juu-ps marlene, heb je systeem al in levende lijve gezien en alles kwam perfect aan.
Ik steek plantjes in een diepvriezakje. Die zijn zowat altijd waterdicht. En ook prioritair. Daarna wacht ik ofwel op een pakketje terug of op de verzendkosten op mijn rekening.
zwim zwam zwom
blib blab blub
wax
Hardened

Berichtdoor Rafke » do aug 30, 2007 11:05 am

ik heb het ooit éénmaal gedaan met een diepvrieszakje en een kartonnen doosje van de post. was naar het schijnt ook een goede manier... en eveneens niet zo duur voor de hoeveelheid plantjes die geleverd werden... dubbel zoveel planten aan de prijs van de winkel ofzo dacht ik.
Rafke
Hardened

Aquarium type: Rio300 - Rio180

Berichtdoor marlène » wo okt 31, 2007 6:42 pm

Bij het verzenden van plantjes vanuit hier in Nederland naar Raider in belgie is het nu twee keer achter elkaar fout gegaan. Vanuit hier keurig op maandag verstuurd en hij heeft nooit wat ontvangen. Ik heb nog navraag op het postkantoor gedaan, maar als het niet aangetekend is, heb je helemaal geen poot om op te staan.

Het is bij mij al een dertigtal keer goed gegaan maar nu ik deze ervaring kort op elkaar heb, merk ik dat ik wel baal. Als die mooie plantjes. Nooit meer wat van gehoord. :(
marlène
Hardened Pro

Re: planten versturen

Berichtdoor nxken » di aug 21, 2012 4:48 pm

Hey jongens,

ik weet niet of dit nog vaak wordt gedaan, maar kan je niet versturen met "Port betaald door ontvanger"?
(\__/)
(O.o )
(> < )

This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
nxken
Newbie

Aquarium type: Nanobakje 32*21*24

Re: planten versturen

Berichtdoor Jurgen » di aug 21, 2012 5:56 pm

Wie planten wil uit mijn regio moet maar eens een seintje geven via pm.
Ik heb er regelmatig planten over zoals hygrophilla Difformis, Cabomba Caroliania, Bacopa Caroliania, Heteranthera zosterifolia, blyxia japonica en Limnophila heterophylla.

Als je een seintje geeft dat je interesse hebt in iets geef ik een seintje wanneer ik er over heb.
Ik doe wel enkel afhaling. En o ja, gratis :)
Jurgen
Hardened

Aquarium type: Plantenbak

Vorige

Keer terug naar Planten te ruil / te koop