[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Mijn Hobby en ik: Vissen kweken

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Mijn Hobby en ik: Vissen kweken

Plaats hier interessante filmpjes die verband houden met 'aquariumhouden'
Bookmark and Share

Mijn Hobby en ik: Vissen kweken

Berichtdoor kendecleer » do dec 13, 2012 5:55 pm

Gr. Ken
kendecleer
Hardened

Aquarium type:
Re: Mijn Hobby en ik: Vissen kweken

Berichtdoor wim van goethem » do dec 13, 2012 6:11 pm

amai alles zag er mooi en gezond uit hoor, kunnen vele aquariumwinkels voorbeeld aan nemen

mvg
wim van goethem
Newbie

Aquarium type:
Re: Mijn Hobby en ik: Vissen kweken

Berichtdoor mexe » do dec 13, 2012 6:21 pm

Al eens gezien en mede door dit begonnen ermee :D
(\__/)
(O.o )
(> < )

This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
mexe
Regular

Aquarium type:

Keer terug naar Video