[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Puntigrus tetrazona

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Puntigrus tetrazona

Hier kunnen jullie als forumbezoeker sugggesties aan het aquariaforum doorgeven.
Bookmark and Share

Puntigrus tetrazona

Berichtdoor Thomasmay007 » zo jun 11, 2017 11:20 am

Hollo allemaal

Ik heb al een tijdje Puntigrus tetrazona en ik zie nu als ik ze samen zet dat ze dan de hele tijd in elkaars romp duwen. Weet iemand wat dit is en wat ik moet doen?

Met vriendelijke groeten
Thomas.
Thomasmay007
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar Suggesties