[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Subforum verkoop

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Subforum verkoop

Hier kunnen jullie als forumbezoeker sugggesties aan het aquariaforum doorgeven.
Bookmark and Share

Subforum verkoop

Berichtdoor joanna » za mei 25, 2013 10:35 pm

Ik vroeg me af of er een reden is dat topics uit het 'te koop' forum al na een maand verdwijnen. Ik zit me namelijk al maanden te ergeren aan het feit dat mijn zoekertjes steeds verdwijnen en ik ze telkens opnieuw moet posten. In het reglement staat daarbij dat je je eigen topics niet mag kicken. Dit heb ik soms wel al gedaan om ze niet te verliezen en helemaal opnieuw te moeten schrijven, maar vaak denk ik er te laat aan. Ik ben het namelijk niet gewoon van andere fora dat zoekertjes zo snel verdwijnen en zonder waarschuwing. Is het geen optie om dit te verlengen naar bv 3 maanden?
joanna
Hardened

Aquarium type:

Re: Subforum verkoop

Berichtdoor christel 1975 » za mei 25, 2013 11:27 pm

een maand is misschien inderdaad wel kort zal het eens voorstellen aan de rest :wink:
onze FB pagina https://www.facebook.com/groups/132654520137959/
nano betta
80cm gezelschapsbakje
130cm MA biotoop
AM blenny zoutwater
christel 1975
Site Admin

Aquarium type:

Re: Subforum verkoop

Berichtdoor christel 1975 » ma mei 27, 2013 10:15 am

ik heb het veranderd naar 90dagen. :wink:
onze FB pagina https://www.facebook.com/groups/132654520137959/