Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Dubbele uitstroom mogelijk?

Alles over het plaatsen, uitwassen van de filter. Ook de verschillende soorten filtermaterialen kunnen aanbod komen.
Bookmark and Share

Dubbele uitstroom mogelijk?

Berichtdoor whanssen » ma aug 15, 2016 8:48 am

Hey allemaal.
Kheb eigenlijk een vraag of het mogelijk is de uitlaat van een externe filter te splitsen zodat de uitstroom naar twee punten gaat... Ik heb me namelijk een aquatlantis fusion 120 x 50 x 70 aangekocht met water gekoelde led's maar owv het zicht zou ik graag de uitstroom van mijn kleinere externe filter eheim eco pro ( hoofdfilter is een PRO4+ 600) op deze twee led bar's willen aansluiten. Ik ga dus niet de pompen in serie zetten maar enkel de uitstroom van een externe filter naar 2 punten willen splitsen met een T-stuk
Alvast bedankt
Wim
whanssen
Newbie

Aquarium type: Cayman 80 + aquatlantis fusion 120*50*70

Re: Dubbele uitstroom mogelijk?

Berichtdoor Werner Wvl » do aug 18, 2016 6:52 pm

Volgens mij moet dit kunnen.
Werner Wvl
Site Admin

Aquarium type: Van zoet- naar zeewater en weer terug

Re: Dubbele uitstroom mogelijk?

Berichtdoor whanssen » vr aug 19, 2016 9:34 am

ondertussen toch de beslissing genomen om met de gewone niet gekoelde led bars te werken. Dit vanwege toch wat zoekwerk en op verschillende forums en speciaalzaken afgeraden. Ook kwa gebruiksgemak bij onderhoud zal dit in het nadeel spelen. Gelukkig heeft Hartwin van Antwerps cichliden center (ACC) hier geen problemen over gemaakt om de watergekoelde ledbars terug te nemen en om te wisselen naar de gewone.
whanssen
Newbie

Aquarium type: Cayman 80 + aquatlantis fusion 120*50*70

Keer terug naar Filtering