Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Eheim Service = top

Alles over het plaatsen, uitwassen van de filter. Ook de verschillende soorten filtermaterialen kunnen aanbod komen.
Bookmark and Share

Eheim Service = top

Berichtdoor J.Smet » ma maart 11, 2013 2:05 pm

Mijn Eheim Pro3 250 (2071) was sinds dit weekend aan het lekken.
Niet echt overdreven veel maar toch genoeg om uiteindelijk een 3 a 4 liter water per 24u kwijt te spelen.

Na enig zoekwerk op het internet bleek dat ik niet de eerste was die met dit probleem zat.
Op vele internetfora las ik het verhaal van mensen die Eheim zelf gecontacteerd hadden voor een oplossing waarna zij zonder probleem een nieuwe filterkop aangeboden kregen.
Dus dacht ik bij mezelf, wat kan het kwaad dat ik dit ook probeer.
Vanmorgen heb ik mijn probleem dan via mail uitgelegd aan Eheim en binnen het uur kreeg ik al reactie.

Eheim erkent het probleem als een fabricage fout waar ze van op de hoogte zijn en zullen mij, volledig kosteloos, een nieuwe filterkop toesturen.
In ruil moet ik mijn oude wel terugsturen, eveneens op kosten van Eheim.

Wat een prachtige service van Eheim!
Nadat ik hen mijn adres doorgegeven heb, hebben ze mij laten weten dat het vandaag nog verstuurd wordt.

Hoewel ik het product dit weekend wat vervloekt heb, ben ik nu toch wel zeer blij dat ik voor dit merk gekozen heb en dacht dit met de gemeenschap te delen voor het geval iemand anders ooit met hetzelfde probleem zou komen te zitten.
J.Smet
Newbie

Aquarium type: Juwel Rio 180

Keer terug naar Filtering