Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Nieuw aquarium 60x30x31

Wanneer je een vraag hebt dat je hier in de bovenste rubrieken niet kwijt kan , kan je hier plaatsen.
Bookmark and Share

Nieuw aquarium 60x30x31

Berichtdoor Subhaank » za mei 09, 2015 2:46 am

Hallo, ik heb een nieuw aquarium gekocht, (60x30x31), en heb een interne filter met alles erbij. Dus, ik zat te denken aan 5 corydoras panda's (ik weet dat zie liever in een 80cm bak willen maar ik neem ook niet zo'n grote groep vissen), verder zat ik te denken aan een scholenvis zoals de kegelvlek espei, roodkopzalm of een andere. Ik dacht ook een ocoticlus erbij te doen maar ik denk dat deze liever in een groep leven. ( temp. is 24a25 g, 6,5 ph )
Dus als jullie me even wat info geven of tips aanraden zijn ze welkom.

Gr. Sub :D
Subhaank
Newbie

Aquarium type: Planten aquarium

Re: Nieuw aquarium 60x30x31

Berichtdoor Wikkes » za mei 09, 2015 8:39 pm

Subhaank schreef:Hallo, ik heb een nieuw aquarium gekocht, (60x30x31), en heb een interne filter met alles erbij. Dus, ik zat te denken aan 5 corydoras panda's (ik weet dat zie liever in een 80cm bak willen maar ik neem ook niet zo'n grote groep vissen), verder zat ik te denken aan een scholenvis zoals de kegelvlek espei, roodkopzalm of een andere. Ik dacht ook een ocoticlus erbij te doen maar ik denk dat deze liever in een groep leven. ( temp. is 24a25 g, 6,5 ph )
Dus als jullie me even wat info geven of tips aanraden zijn ze welkom.

Gr. Sub :D

Roodkoppen zijn geen vissen voor 60cm, in mijne 2m schoten ze al zoals gekken van kant tot kant, geen goed idee dus.
voor de rest perfect
Wikkes
Hardened

Aquarium type: 600L + garnalenstelling + 140L

Re: Nieuw aquarium 60x30x31

Berichtdoor Subhaank » zo mei 10, 2015 9:35 pm

Dankje, ik heb al de vissenbestand. 4 a 5 panda's, 5 sumatranen ( ik weet dat deze liever in een 80cm bak zwemmen. Maarja, ze zijn me lievelings. En 1 otocinlcus. Of een algeneter richting die soort. Wat vinden jullie ervan ? :D

Gr. Sub
Subhaank
Newbie

Aquarium type: Planten aquarium

Keer terug naar Andere vissoorten