[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - goerami's in dichtgegroeid water???

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

goerami's in dichtgegroeid water???

Wil je meer te weten komen over deze vissoort, neem dan hier een kijkje.
(Betta, Trichogaster, Colisa, Helostoma, Trichopsis, Macropodus, Ctenopoma, ...)

Bookmark and Share

goerami's in dichtgegroeid water???

Berichtdoor visvriend » do mei 19, 2011 4:31 pm

Houden goerami's van dichtgegroeid water?
Ik heb behoorlijk veel planten (die het erg goed doen) in mijn 450 liter bak.
Best wel mooi!
Maar nu vraag ik me af of mijn 2 Diamantgoerami's daar niet onder lijden.
Of hebben Diamandgoerami's in de natuur ook een erg dichtgegroeid biotoop?
verder heb ik: 1 ancistrus l144
18 pristella's
10 roodkopzalmpjes
10 kegelvlekbarbelen
en tot slot 6 cory's palleatussen.
visvriend
Newbie

Re: goerami's in dichtgegroeid water???

Berichtdoor eltwee » do mei 19, 2011 7:30 pm

Perfect, Ik heb er 6 in zitten samen met nog 12 andere goeramies en een school 20 rasbora's, 10 kuhli's, soms zie ik geen enkele vis zitten, ze allemaal tussen de planten. Hoe meer planten hoe rustiger de vissen zich voelen. Let maar eens op, ze kunnen zeer goed manoeuvreren tussen de planten.
eltwee
Hardened

Aquarium type:

Keer terug naar Labyrintvissen