Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Hallo, een aquarium nerd wil wat kennis opdoen :)

Stel jezelf voor.
Bookmark and Share

Hallo, een aquarium nerd wil wat kennis opdoen :)

Berichtdoor leen 1 » wo maart 07, 2018 7:07 pm

Hey, ik heb een aquarium van 80 L, en mijn dochter eentje van 40 liter staan. We hebben al wat fouten gemaakt en daarom dat ik me hier heb ingeschreven om wat extra kennis op te doen. In de grootste aquarium zitten op het moment kleine visjes zoals...10 neons, 2 witte molly's, 2 ciclide (denk ik ze zijn wel klein), 2 rode kegelvlekbareel, 2 platy's (denk ik toch, zijn kleine rode), een klein kuisvisje, en een vlindervis, en appelslak..en dan een totale verkeerde keuze, een witte kreeft. Die heeft waarschijnlijk mijn twee guppy's en waaierkreeft verslonden. Dus ik zou graag van het kreeftje vanaf geraken, als er iemand interesse heeft, ge moogt hem gratis hebben :(
Het klinkt veel wat ik opnoem, maar t zijn allemaal kleine visjes, en die vlinder hangt altijd vanboven dus die neemt geen plaats in, dus er is nog veel ruimte. Ik vroeg me af wat er nog bij zou mogen? Tenminste als ik van het kreeftje vanaf geraak. Ik wil terug een waaierkreeftje en dacht ook aan 2 dwergklauwkikkertjes, maar zou graag albino's hebben... weet iemand waar ik daaraan zou geraken, en is dit een goede keuze? Groetjes Leen en dochter
leen 1
Newbie

Aquarium type: 80 liter en 40 liter

Re: Hallo, een aquarium nerd wil wat kennis opdoen :)

Berichtdoor terra » do maart 08, 2018 12:39 pm

Welkom. :)

Foto's en info van je aquarium kan je in de desbetreffende fora plaatsen. Zo heeft iedereen meteen een goed beeld en bevuilen we dit topic niet. :)
terra
Regular

Aquarium type: 110l Zuid-Amerika (geen biotoop)

Keer terug naar Nieuwkomers